O.P.I - Mariah Carey 2013

 
Tidigare idag dök det upp ett bud med en stor rosa låda med silverglittrigt lock som innehöll lacken från O.P.I's kollektion i samarbete med Mariah Carey. Jag har tidigare skrivit om lacken och visat kollektionsbilder här. Det är himla mycket lack på bloggen just nu, men det kommer både smink och recensioner (och lite annat smått och gott) så småningom! 
 
I lådan hittar vi alla lack från kollektionen, fyra vanliga lack och fyra så kallade Liquid Sand lack som torkar till en sandliknande finish på naglarna. Här kommer lite flaskbilder! Vilket vill ni se först och vilket tycker ni ser finast ut? Själv är jag himla pepp på Pink yet lavender och Liquid sand lacken can't let go och The Impossible (Som har små små stjärnor i basen). 
 
A Butterfly moment, Sprung, Anti-Bleak och Pink yet lavender
 
Can't let go, The Impossible, Stay the night och Get your number

Kommentarer:

1 jenny:

stay the night vill jag se, skitintresserad av vad dom menar med "sandfinish" :O

Svar: Jag kan bäst förklara det som att man har blandat sand och glitterkorn och limmat fast det på en nagel. Det är typ så det ser ut! :p Sådär skrovligt!
Anna

2 Pamsan:

Jag hade inte fått något paket. Snyft. De ser ju så himla coola ut och jag tror nog att jag kommer att gilla sand-lacken. :)

Svar: Vad trist! :-( Det kommer säkert snart, får vi hoppas. Sand-lacken såg mycket finare ut i verkligheten än jag hade förväntat mig faktiskt, det ska testas snarast!
Anna

3 Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog:

Verkligen super vackra ^^, Pink yet lavender ser jätte fin ut men även The Impossible och Stay the night. Blir intressant att se dina swatches!

Svar: Pink Yet Lavender är nog favoriten av dom vanliga lacken, det ser så feminint och "dainty" ut :-)
Anna

4 Linda:

Vilken lycka att få ett sådant paket :)
Jag är nyfiken på alla de vanliga lacken, minst av det med frostfinnish a butterfly moment

Svar: A butterfly Moment är inte helt min stil heller, men jag tror att det kan bli tjusigt som bas till en glittergradient. Lite polerat och vuxent sådär..
Anna

5 Kajsa:

Åh, älskar O.P.I:s nagellack ! :D

6 Sofie:

Ååååh, vill också ha paket fyllt med fin-fina nagellack! :D
Är så himla nyfiken på dessa Liquid Sands så måste nog köpa mig ett någon gång sen... ;D

7 Ebba Molin:

Åh så fina nagellack!

8 Malin Wederberg:

Riktigt snygga lack!

9 Sara:

Roligt med nya nagelack! jätte fina färger!

10 Alexandra Eriksson:

Det ljusrosa till höger i lådan ser helt fantastiskt ut!

11 JUNITJEJ:

Åh, vilka läckra lack!

12 Aidas Make Up:

Geee miiig heeela kollektionen, såååå fina! Sprung ser dödsläcker ut!

13 Aidas Make Up:

Geee miiig heeela kollektionen, såååå fina! Sprung ser dödsläcker ut!

14 inthearena.blogg.se:

Hade velat testa pink yet lavender :)

15 Stephanie :

Ååh! Vill se Cant let go :D

Kommentera här: