NOTD - Maybelline "Berry Fusion" + Isadora "Mother of Pearl"

 
I ungefär två sekunder lyckades jag hålla mig borta från Isadoras nyhet Mother of Pearl innan jag började planera vad jag skulle lägga det ovanpå. Valet föll på Maybelline Colorama's lack Berry Fusion som jag har velat testa men som inte känns så spännande att lacka med ensamt.
 
Två lager Berry Fusion blev alltså toppade med ett lager av Mother of Pearl, och YIKES vilken kombo. Den bäriga skimmer-basen toppat med dessa blå, lila, röda och rosa skiftningar ser gudomligt ut. Även om finishen ser glaslik ut så har jag inte avslutat med top-coat, utan tackar bara lacken för den fantastiska glansen. Ny favorit!

Kommentarer:

1 Ana Zagreb:

Ser jättebra ut !!!

Svar: Tack!
Anna

2 Malin Wederberg:

Fin färg :)

Svar: Tack!
Anna

3 Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik:

Inte precis min färg men på dig var det lätteläckert! :)

4 Camilla:

Åh! Superfint! Roligt att se Mother of Pearl ovanpå ett annat lack än svart. :)

5 Michan- Beauty by M:

Jag totalgillar :D

Svar: Vad kul! Då är vi två :D
Anna

6 aina [fotoblogg]:

Snyggt lack!

Svar: Tack!
Anna

7 Ann-Sofie:

Väldigt vackert!

Svar: Trodde inte att effekten skulle bli såhär tjusig, men det var till och med bättre än förväntat :-)
Anna

8 Fröken Frodig:

Det måste nog bli ett inköp av Mother of pearl inom kort! Har sett så många fina swatcher med det som layering-lack och jag säjer som Camilla här ovanför; kul att se det på något annat än svart också :)

Svar: Jag var inte alls på svart humör idag, och jag har precis som er sett många swatches av detta ovanpå svart. Det var dags för något helt annat istället :-) Tur det, älskar denna kombo.
Anna

9 jenny:

Super fint!

Svar: Tack!
Anna

10 Dess/Drömteori:

Snööööggt!

Svar: Tack gölle <3
Anna

11 SARA:

Jätte fint! :D

Svar: Tack!
Anna

12 ana:

snygg färg!

Svar: Tack!
Anna

13 Sminkan:

Så himla snyggt!

Svar: Tack :) En bra kombo tycker jag!
Anna

14 Gelic' nail art:

Oj så fint matchat! :)

Svar: Det blev lyckat, tvekade lite först eftersom baslacket är rätt skimrigt men det syns inte så mycket :)
Anna

15 Linnea:

Hoppas du haft en bra måndag! :)

Svar: Tack detsamma!
Anna

16 Lotta:

Jättefint!

Svar: Tack fina Lotta! :-) Blir alltid så glad när du kikar in och kommenterar.
Anna

17 kerstin:

Himla fint!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: