New in: Våriga pasteller från Isadora

 
Igår morse så dök min kära brevbärare upp med ett stort paket från Isadora, fullproppat med vårens kollektion Bella Vita som jag visade promobilder på för ett par dagar sedan. Det jag gillar allra mest är lacket Bella Vita, som jag från promobilderna uppfattade som ljusblått men som i verkligheten är ljust lila (Honi-lack deluxe). Jag har provat eyebrow-liftern redan och kan rapportera att den känns riktigt trevlig, den är en bra hjälp om man som jag vill ha skarpare brynlinjer. 
 
Men nu är ju så frågan, vad vill ni se i bloggen först? 

Kommentarer:

1 sellwins skönhetsblogg:

Swatch på ögonskuggorna och lacken :)

Svar: Roger!
Anna

2 Ann-Sofie:

Jag är såå nyfiken på lacken och sen eye brow liftern. :-)

Svar: Lacken tror jag att jag swatchar på en bricka, eye brow liftern är jättebra! Ungefär som en skugg-highlighter men i en krämig stift-form.
Anna

3 Anna:

Jag är jätte nyfiken på eyebrow-liftern :) Det är ju något nytt som i alla fall jag aldrig har sett förut

Svar: Det kommer! Den är överraskande bra :) Den ser inte mycket ut för världen men jag gillar den.
Anna

4 kerstin:

Jag vill se ögonsminket på! sitter själv och väntar på ljus för att fota en EOTD nu :)

Svar: Ska se vad jag kan hitta på med denna paletten! :)
Anna

5 Dess/Drömteori:

Rouget!

Svar: Roger that!
Anna

6 Mrs Data:

Eyebrow-liftern verkar spännande. Och så är jag ju lite galen i nagellack...

Svar: Nähä är du? ;-) Det visste vi ju inte sedan innan... Fniss! Eyebrow liften är rolig, den ska jag göra ett inlägg med snarast!
Anna

7 Sofie:

Jag älskar ju läpprodukter så de vill jag gärna se! Men är också som flera andra nyfiken på lacken (så klart!) och eyebrow liftern! :D

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: Jag har testat läppglanset och det är en trevlig bekantskap, riktigt vardagsglans. Det känns inte sådär 90talsbrunt som många andra bruntonade glans gör, utan ett bra mellanting.
Anna

8 Bam:

Jag är så sugen på att se ögonskuggorna. Funderar på att köpa dom...

9 Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog:

ÅH så mycket snyggt :D

10 Stephanie:

Swatches för ögonskuggorna hade varit kul att se! :)

11 omygloss:

Jag är nyfiken på om eyebrow liftern fungerar i inre ögonvrån. Hade en från jane iredale som fungerade som båda som jag älskade (den är slut :( )

12 Eva på IsaDora:

Vilket trevligt inlägg! :) TACK!

13 Ana Zagreb:

Åh mina favorit färger <3 fint fint!

14 Sara Ekman:

Härliga färger!

Kommentera här: