New in: O.P.I Euro Centrale 2013

 
Det stod ett gulligt bud och väntade på mig vid ytterdörren när jag kom hem igår, och med sig hade han en liten låda med hela O.P.I's Euro Centrale kollektion som släpps under vecka 5. Lacken kostar 150 kr per styck som vanligt men kan köpas billigare på nätet. Kika gärna in detta inlägg om ni vill se promobilder och läsa lite mer om kollektionen. Ett skepp flaskbilder kommer lastat! Jag har mycket att skriva om just nu, men om det är något speciellt lack ni vill kika närmare på så hojta bara till så ska vi se om jag kan ordna det.
 
Polka.com är fortfarande en storfavorit hos mig, tätt följt av "Youre such a budapest!" och "A woman's Prague-ative" (som var snyggare i verkligheten än på promobilderna).
 
Hands off my Kielbasa!, My paprika is hotter than yours! och Suzi's hungary AGAIN!
 
Can't find my Czechbook, OPI... Eurso Euro och Vant to bite my neck?
 
My vampire is buff, Oy-another polish joke! och A woman's Prague-ative
 
Polka.com, I saw... You saw... We saw... Warsaw och You're such a budapest!

Kommentarer:

1 Stephanie:

Ååh Gud va kul för dig! Jag skulle jättegärna vilja se you are Such a budapest! Ser ut som lavendel härifrån :)

Svar: Ja det är ett jättefint lack! :-) Ska se om jag inte kan swatcha det snart.
Anna

2 Sofie:

Älskar den första bilden! :D
Åh, är så sugen på flera av lacken från den här kollektionen, men CSN-bidraget räcker nog inte till alla jag vill ha... Men Polka.com måste jag köpa, oavsett! :D

Svar: Ebay är ett bra tips om man vill shoppa billigare OPI :p
Anna

3 Tove:

Jag kan inte låta bli att dreggla, älskar vår och sommar kollektioner! Det kommer minst bli två, ska se dem i verkligheten innan jag klickar hem någon. I värsta fall så blir det fyra och det booorde jag inte köpa ;)

Svar: Jag brukar tillåta mig själv att köpa ett lack från varje kollektion :p Annars blir det så dyyyrt!
Anna

4 Ann-Sofie:

Många fina lack där, finns flera jag skulle vilja ha, men det blir nog för dyrt. Jag gillar Can't find my Czechbook, Vant to bite my neck?, A woman's Prague-ative och Polka.com. :-)

Svar: Ja det svider lätt i plånboken om man okynnesshoppar :p det vet jag allt för väl!
Anna

5 Bam:

En av varje hem till mig tack... Denna kollektionen är ju helt underbar, min plånbok ser inte fram emot att träffa på dessa i affären sen...

Svar: Jag blev faktiskt positivt överraskad, dom flesta är mycket finare än på promobilderna!
Anna

6 Linnea - Makeup for Dummies:

En toppenkollektion, är vad det där är!
Jag är för ovanlighetens skull mest förtjust i de rosa lacken, och självklart, polka.com ;-)

Svar: Rosa är aldrig något jag riktigt dras mot, men det orangea lacket är himla tjusigt!
Anna

7 Sara Ekman:

De är så fina :)

Svar: Helt enig :-)
Anna

8 Andrea:

åh så mycket fint! OPI brukar ha många bra lack

Svar: Ja dom har mycket trevligt, lite för mycket ibland :p
Anna

9 Sara - lackat:

polka.com !!! stört snygg!!

Svar: Jaa jag är lite kär!
Anna

10 kerstin:

så härligt! det ska bli kul att se dem på dina naglar!

Svar: Just nu känns det inte som att jag har nog fingrar, jag vill ju lacka med allihop samtidigt :p
Anna

11 Matilda - nail art & foto:

Åååh guuud vad jag vill ha det glittriga!

Svar: Ja eller hur det är så läckert!
Anna

Kommentera här: