New in: Isadora Opalescent Nails 2013

Opal, Candy Floss och Mother of Pearl
 
Under denna vecka har Isadora släppt en lite mindre nagellackskollektion bestående av 5 lack vars färger och färgskiftningar är inspirerade av insidan av vackra snäckskal.  Jag har fått hem tre av dom fem lack som släpps, och blev löjligt glad över att se Mother of Pearl bland lacken(Ska testas snarast möjligt!). Lacken kostar precis som Isadoras vanliga lack 69 kr per styck.
 
- Opal har en ljus vit mjölkig bas och skiftar över i blått och ljust grönt
- Candy Floss har en ljus rosa mjölkig bas som skiftar över i en annan ton av rosa.
- Mother of Pearl är bara totalt galet, multifärgat med små små flecks! 

Kommentarer:

1 ANNAWII ♥:

Åh de är sååå fina!

Svar: Ja det är dom verkligen!
Anna

2 Emmelie:

Åh vad kul och vad fina de var! Ska absolut inhandlas, tänk vad fint till lite sommarbruna händer!

Svar: Mother of Pearl kan jag iallafall rekommendera, funkar över allt och även på egen hand :-)
Anna

3 Gelic' nail art:

Mother of pearls ser ju mest lockande ut. Vill ha och kanske tom köper den! :D

Svar: Kolla in dagens inlägg, dräggelvarning!
Anna

4 Malin Wederberg:

Snygga färger!

5 Sara:

Fina färger! :)

6 JUNITJEJ:

Vilka fina nagellack!

7 Linda:

Dessa är fina men känns lite meh.. Jag köpte mother of pearl och nacre, de kändes mest intressanta för min del. Jag jobbar ju med CND och deras effekt lack är typ som dessa fast i fler färger och skimmer, pearl eller glitter. Så jag tror det är därför jag tycker de känns lite sådär. Men fina är de ju hur som helst :) kul att du fick MoP helt klart stjärnan i kollektionen :)

Svar: CND har många fina, Mother of Pearl är verkligen en höjdare i denna kollektion. Herregud så fint över lack med lite starkare färger.
Anna

8 kerstin:

De är himla fina! Jag har hunnit swatcha dem både på egen hand och över svart, och nu går jag med beslutsångest över hur första hela manikyren med något av dem ska bli. I-landsproblem :)

Svar: Jag kör över ett bärfärgat skimmerlack, blev totalt underbart!
Anna

9 Ebba Molin:

Åh så fina färger, speciellt den glittriga!

Svar: Den är jättefin!
Anna

10 Nina Irojiro:

Ah crap! Jag skulle ju titta på dom där när jag var på stan idag. Glömde det. Fail. :(

Svar: Får hoppas dom finns kvar ett tag, dom har ju först kommit ut nu så :-)
Anna

11 Dess/Drömteori:

Mother of pearl <3

Svar: <3
Anna

Kommentera här: