Jurymedlem i Daisy Beauty Awards 2013

 
Just nu testas det för fullt hemma i det Honianska hushållet (Eller ja, jag testar och mannen suckar bara för det mesta), jag är nämligen med som jurymedlem i årets Daisy Beauty awards där det bästa ur skönhet ska lyftas fram och hyllas lite extra. Jag sitter med i jurygruppen som handlar om naglar (Eller årets "Nail me", som kategorin heter), och därför är jag just nu i full fart med att testa ett helt gäng spännande nagelprodukter som släppts under året som gått. 
 
Precis vilka produkter det är kan jag inte avslöja riktigt ännu, men mina fulla recensioner med bilder och utlåtanden kommer så snart produkterna har presenterats i tidningen i början av mars. Jag är väldigt glad över att vara med i något så spännande!

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Åh vad spännande! Ser fram emot det. Låter intressant med provning av nagelprodukter. :-)

Svar: Det är himla spännande kan jag berätta! Alla grejer är nyheter för mig!
Anna

2 Sofie:

Åh, vad spännande! :D

Svar: Skitroligt!
Anna

3 Omygloss:

Kul!

Svar: Ja det är verkligen spännande!
Anna

4 Gelic' nail art:

Va kul, grattis! :P

Svar: Tack! :)
Anna

Kommentera här: