FOTD - Marilyn's got style

 
Här har vi en FOTD från i onsdags, bilderna fick ligga på kameran lite längre än normalt men det gör ju ingenting! Anyways, jag rockade rödorangea läppar med läppgunk från Isadora, riktigt snyggt med mycket glans och lång hållbarhet. På ögonen har jag en mörkbrun krämskugga från maybelline, lite kajal och massa mascara. Klassiskt!
 
Produkter:
Everyday minerals Original Glo Base - Fair
Mac e/s - Omega (Bryn)
Maybelline Color tattoo - On and on bronze
Mac Kohl pencil - Feline
Isadora dynamic lash mascara
Isadora Moisturizing lip gloss - Coral Glow
Isadora lip liner - Mandarine
Isadora Brow highlighter

Kommentarer:

1 Pamsan:

Som du klär i läppstiftet. Ursnyggt.

2 Pamsan:

Eh...jag menar läppglanset. :)

3 Ann-Sofie:

Sååå fin du är! Klassiskt och snyggt!

4 Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik:

Nästan lite 40-tal med fokus på läpparna och en mer diskret ögonmakeup. Läckert! :)

5 Ninni:

Grymma läppar! Älskar när det syns, själv har jag en neonrosa tröja idag, tröttnade på svart.

6 Karin O:

Enkelt och snyggt:)

7 Sofia:

Snyggt :-D

Svar: Tack!
Anna

8 Omygloss:

Gorgeous!

Svar: Tack!
Anna

9 EllenF:

Love the lips!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: