FOTD - Honi the warrior princess

 
Ibland så blir jag väldigt uttråkad och det slutar som oftast med att jag sätter mig vid sminkbordet och testar produkter och sminkar mig (Oftast väldigt oseriöst, för att testa en ny teknik utan krav). Just idag var en sådan dag! Min ide var geisha, som sedan förvandlades till någon slags krigarprinsessa a la Xena the Warrior Princess. Mörkare bryn än jag är van, totalgalet hår och röd ombreskugga! Tänkte jag skulle visa er!
 
Brevbäraren plingade förresten på när jag var nästintill färdig, tror han fick sig en smärre shock, haha!

Kommentarer:

1 Nailtastic:

Jag tycker faktiskt det här funkar. Coolt och snyggt!

Svar: Tack! :-)
Anna

2 Ninni:

Learning by doing är väl vad de kallar det? Jag tycker det var fint o kreativt.

Svar: Det är så jag lär mig, alltid fingrarna i allt och ska testa allt! Alla lär vi ju olika :-)
Anna

3 Anonym:

Fräsigt ju!
Vad är det för röda du använt?

Svar: Skuggorna kommer allihop från 120-paletten! :)
Anna

4 Lojs:

Fräsigt var ifrån mig. Av någon anledning så försvann allt ifyllt utan att jag fattade det. Internet <3

Svar: Internetz, tricky things :p
Anna

5 Beata:

shit vad coolt, du är verkligen duktig!

Svar: Vad gullig du är, tack!
Anna

6 Mikaela:

Häftigt du. Tänker en liten aning på Fever Ray, om du vet vem det är?

Svar: Jaaa hon är så cool! :-) Det tar jag som en komplimang.
Anna

7 kerstin:

Häftigt! Att sminka sig lite lekfullt när man är hemma är ju bästa tidsfördrivet. Kul med brevbäraren :) Här är det lokala Konsumbutiken som får sig en chock ibland när jag går dit med två helt olika målade ögon :)

Svar: Två olika målade ögon är väl ändå nästan helt okej, själv har jag lyckats gå till min mataffär med ETT öga målat, i en riktigt färgsprakande version såklart. Upptäckte inte det innan jag kom hem.. Tyckte nog att kassörskan kollade lite underligt på mig :p
Anna

8 william:

snyggt:D

Svar: Tack!
Anna

9 Sofia:

Häftiga bilder :-D

Svar: Tack!
Anna

10 Aidas Make Up:

Så coooolt, Xena-style verkligen =D

Svar: Eller hur! Tror jag behövde lite power-smink just den dagen!
Anna

11 Shortylegsbeauty:

Herregud så snyggt :D
Jag vet inte ifall du brukar göra Awards och sådant men jag har iaf gett dig Liebster Award på min blogg :)

Svar: Om jag får tid brukar jag göra det! Tack för att du tänker på mig :-) Det är gulligt av dig.
Anna

12 B R O W N S U G A R:

Hur coolt?! Önskar att jag hade mer tid att leka med penslarna. :] Kicki va helt fantastisk, en riktig powerpingla ;)

Svar: Jag varvar ner när jag sitter och sminkar, så skönt att bara sminka lite och se vad det blir i slutändan!
Anna

Kommentera här: