Depend - Vår 2013

 
Nu börjar info om alla vårkollektioner ploppa fram ute på nätet, så jag tänkte ta tillfället i akt och visa er Depends vårkollektion som släpps under nästa vecka (Vecka 3). Kollektionen består av 15 lack i både skimmer och kräm-formula (Tycker även att jag kan ana ett och annat Jelly men promobilder kan ibland bedra lite). För att vara en vårkollektion så tycker jag att det är lite underligt att det är så många mörka vampiga röda lack i kollektionen.
 
Precis som vanligt kostar Depend's minilack 25 kr och innehåller 5 ml. Jag blir mest sugen på turkosblå 351 och  ljust gröna 357. Ser ni något ni gillar?
 
346, 347, 348, 349 och 350
 
351, 352, 353, 354 och 355
 
356, 357, 358, 359 och 360
 
OBS: Låna gärna bilderna, MEN kom ihåg att länka tillbaks till mitt inlägg och uppge källa!

Kommentarer:

1 Lotta:

346, 348 och 350 är väl dom som intresserar mig mest. Men man får väl spana in dom irl.

Svar: Det tror jag är bäst! Såna här promobilder kan förvandla lack till något helt annat ibland :)
Anna

2 Sara:

Älskar nagellack!! :)

Svar: Så är vi två!
Anna

3 kerstin:

Jag gillar de flesta! Allra mest den turkosa, som jag redan hunnit testa. Den är ritkigt fin!

Svar: Såg den hos dig, himla tjusig! Verkligen en sommarfärg :)
Anna

Kommentera här: