Swatches på Isadora's Bella Vita läpp-produkter

Jag fick hem den mer nedtonade och hudfärgade läpptrion från Isadora's Bella Vita kollektion (Det finns även några knallrosa produkter) och jag tänkte visa er lite swatches och berätta lite vad jag tycker om produkterna.
 
Moisturizing Lip Gloss i färgen 41 Noisette är en mjuk mjölkig nude-nyans som inte gör så mycket väsen av sig. Det är neutralt, snyggt till vardags och känns riktigt trevligt på läpparna. Har ett diskret skimmer som poppar upp en annars väldigt neutral färg.
 
Perfect Lip liner i färgen Nude Skin är inte riktigt min kopp te. Detta är den första lip liner från Isadora som jag inte riktigt fattat tycke för. Färgen är väldigt nude och nästan lite orange på läpparna, den är lite torr och applicerar inte helt jämnt även fast jag har nyskrubbade och lena läppar. Jag ska testa och se om denna kommer mer till rätta under ett ljust rosa stift eller läppglans.
 
Jelly Kiss Cappuccino är ett brunt lite skirare läppstift med den sedvanliga vaniljedoften som alla Jelly Kiss stift har. Den har en varm brun ton som går att bygga upp önskad färg på. Jag gillar Jelly Kiss för att dom har en så himla skön formula, men just denna färg är för varm till min hud. 
 
Läppglanset Noisette, Läpppennan Nude Skin och Jelly Kiss Cappuccino
 
För mig är vinnaren absolut Noisette som redan har fått ta ny plats i min väska. Riktigt trevligt vardagsgloss som varken är uttorkande eller för klistrigt.

Kommentera här: