Shopping: Att vara en sucker för fynd..

 
Billigt är bra, heter det ju, och jag är verkligen en total sucker för fynd i alla former. Jag har aldrig varit en sån person som shoppar särskilt mycket småprylar, men här på sista tiden har jag shoppat lite skönhetsrelaterade grejer som jag tänkte visa er.
 
Jag och vax-strips kommer inte överrens, och det är inte ofta jag orkar värma vax heller så när jag hittade The Body Shop's Sugaring på rea för en tia (seriöst, vem kan motstå) så tänkte jag att jag lika gärna kunde testa.Spännande!
 
Rimmel London är ett märke som jag inte riktigt har testat så mycket från, så så när vi körde igång rean i Januari på jobbet så fyndade jag den snygga paletten med Union Jack mönster för 30 kr. Igen, vem kan motstå?
 
Lite fransar blev det också, från Ardell och Red Cherry. Ungefär noll kronor per styck på ebay (Okej då, en dollar eller två).
 
Och till sist så köpte jag en RealTechniques borste från iHerb. Det blev en ögonborste i form av Shading Brush denna gång, då jag har riktigt många av ansiktsborstarna som jag älskar.
 
Affiliate: Använd koden CIR729 hos iHerb för 5 dollar rabatt vid första köpet.

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Visst är det kul att fynda :)

Svar: Absolut!
Anna

2 Mrs Data:

Alltså... Den där Union Jack-paletten vill jag ha. Ge mig!!

Svar: Ugh ELLER HUR! Jag kunde inte alls motstå, hur fin som helst.
Anna

3 Anonym:

Sv: Hihi tack så mycket :)

4 Mia - Makeupartist:

älskar också fynd! =) när det gäller allt =) Fyndade en skötväska igår på halva priset ;)

Svar: Åh det är så skönt att hitta såna fynd! Speciellt när det är något man verkligen behöver :-)
Anna

5 FruVesa:

Sugaring vill jag gärna höra mer om när du har testat!

Svar: Absolut!
Anna

6 Gelic' nail art:

Nyfiken på sugaring:en. Fattar inte riktigt hur den ska funka, ser fram emot någon slags recension. :)

Svar: Tror det ska funka på samma sätt som vax. Man rullar på, lägger en remsa och drar av. Vax brukar bara vara så kladdigt och funkar inte riktigt på mig, medan sugaring ska omsluta håren bättre (har jag hört).
Anna

Kommentera här: