Nyhet: Isadora Clear Nail Gel 6-in-1

 
Igår dök en nyhet från Isadora upp i brevlådan, en produkt med 6 egenskaper (Nagellacksvärldens svar på BB-cream?). Clear nail gel beskrivs vara utjämnande, fungera som baslack, fungera som topplack, ge rikligt med glans, vara skyddande och vara hållbar. Normalt använder jag inte såna här allt-i-ett produkter men med tanke på hur mycket Second Nail impade på mig så ska jag absolut ge denna en chans!
 
Gillar ni allt-i-ett produkter eller har ni hellre en produkt till varje användningsområde?
 
Clear Nail Gel finns i butik nu och kostar 79 kronor. Jag återvänder om ett par veckor med en recension!

Kommentarer:

1 Annika:

hehe coolt. Jag har haft alla de produkterna på min köplista i evigheter nu. Har endast kört med vanliga färgade nagellack. Men nu när denna kommit ska jag nog kolla in den.

Svar: Jag är rädd att få missfärgade naglar (En gång blev mina naglar helt blå för att jag hade haft ett blått lack) och skyddar alltid nageln med ett baslack! Om en sån här produkt funkar bra så är det ju himla smidigt!
Anna

2 Skincare by Malin R:

Jag köpte mitt förra veckan och är inte helt överens med formulan. Lacket blev så bubbligt att jag trodde det låg insektägg under ytan. Hade tänkt prova igen ikväll!

Svar: Oj, verkligen? Jag testade igår och såg små bubblor men ytan var ändå jämn på något sätt. Dom var verkligen minismå dock :(
Anna

3 Matilda - Nail art & foto:

den måste jag köpa!

4 Beautybylinda :

Brukar inte gilla dessa allt i ett prod. Men de är säkert bra om man nu gillar sådana :)

Svar: Om inte annat så är det ju smidigt om man ska resa med lätt packning, att ha allt i en flaska.
Anna

5 Y A S M I N E:

Ska bli spännande att höra recensionen. Jag har länge funderat på att prova produkten

6 Emma:

Jag är sugen på att testa detta :)!

7 B R O W N S U G A R:

Sv: Så sant kära du! Att ploppa ut inlägg som har med skönhet att göra är inte det lättaste. Jag tackade nej till dom & kör mitt egna race ett tag till på blogg.se :}

8 Aidas MakeUp:

Jag har lite svårt för allt-i-ett-produkter men om de fungerar är det ju verkligen klockrent!

Svar: Perfekt om man inte har mycket plats och behöver nedskala produkterna lite :)
Anna

9 Lotta:

Mina naglar behöver något mer stärkande, och jag vill ha snabbtorkande överlack. Tror inte jag kommer att testa den, men man vet ju aldrig! Ska bli kul ändå att höra ditt omdöme!

Svar: Jag har haft den på naglarna sen igårkväll, den torkade snabbt och känns som att den stärker naglarna. Däremot vet jag inte riktigt så mycket om hållbarheten ännu, so far so good.
Anna

10 Sandra:

Detta kommer jag testa, verkar vara en spännande nyhet. Undrar om det blir lite som Seche Vite om man har det som överlack?

Svar: Jag har funderat lite i samma banor, ska testa och återkomma med en recension och testa som överlack!
Anna

11 Q:

like! har det på mina naglar just nu hehe :D

Kommentera här: