NOTD - Orly "High on Hope"

 
Jag var inbjuden på visningen av Orly's nya vårkollektion, men det här med att bo i Danmark hindrar mig ofta från att gå på roliga event (blä) så jag blir ofta nöd till att tacka nej. Gulliga Lisa från Orly skickade dock det lack som jag var som allra mest nyfiken på så att jag kunde testa. 
 
Fina High on Hope har en grönblå bas som blir mörkare ju fler lager man bygger upp, på bilderna har jag två lager och var nöjd med det (För då sken det gröna igenom lite också). I basen hittar vi rosa, lila och guldigt skimmer som gör att naglarna skiftar färg lite beroende på ljus och vinkel. Jag gillar såna här lite udda och mer komplicerade lack. Påminner mig mycket om effekten man får av två andra Orly lack vid namn Space Cadet och Galaxy Girl.  Ny favorit! Vad tycks?

Kommentarer:

1 kerstin:

Det är precis lika fint som jag trott! Måste införskaffas!

Danmark och Skåne har sina nackdelar ibland, jag kunde som vanligt inte heller komma :/

Svar: Ja det är tråkigt tycker jag, jag hade så gärna velat vara med till allt men det går ju inte tyvärr :(
Anna

2 Beautybylinda :

Ser väldigt fint ut :) kul med lite annorlunda vårnyanser med :)

Svar: Håller med!
Anna

3 Anna-Cee:

Jättefint :)

Svar: Tack!
Anna

4 Emma:

Jag fick också stanna hem - men jag fick hem det gula från kollektionen. High on Hope är vacker!

Svar: Trist :-( Det gula ser himla sött ut, hoppas det inte är lika knepigt som många andra gula lack!
Anna

5 Aida:

Supersnyggt!!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: