NOTD - O.P.I "A Woman's Prague-ative" Euro Centrale 2013

 
Det lack som överraskade mig mest från O.P.I's Euro Centrale kollektion är nog A Woman's Prague-ative. Orange, mjuk koppar och guldflakes har exploderat och samlat sig i denna nagellacksflaska. Hur färgsprakande som helst på naglarna, och väldigt udda! Beroende på ljuset så ser det mer eller mindre guldigt ut, i vissa ljus ser det mörkt orange ut. Färgen känns lite antik på något slags lyxigt sätt. Läckert!
 
På bilderna har jag två lager, inget topplack!

Kommentarer:

1 Stephanie:

Gud va snyggt!

Svar: Ja åh det är så läckert! Lite höstigt men det struntar jag i!
Anna

2 Emma / Nail Lacquer Love:

Det ser riktigt, riktigt fin ut. Det här ska jag skaffa.

Svar: Jag blev riktigt positivt överraskad!
Anna

3 JUNITJEJ:

Så läckert!

Svar: Tack!
Anna

4 Ann-Sofie:

Åhhh guuud så vackert! Det där vill jag verkligen ha. :-)

Svar: Ja åhh det är så fint!
Anna

5 roxcat:

Jag har inte känt mig så jättesugen på den här kollektionen ännu, men det här lacket gav lite habegär faktiskt! Det ser nästan ut att glöda =)

6 kerstin:

Åh! Måste ha!

7 Gelicaangelica:

Något annorlunda JAG ÄLSKAR!

Kommentera här: