NOTD - Isadora "Rosette" med bling

 
Jag fortsätter beta av alla otestade lack från dom nya kollektionerna. Jag har ju visat lite Essie och lite OPI så nu är det dags för Isadora's ljuva rosa Rosette som kom med vårkollektionen. Rosette är en lite kallare barbierosa och hur gulligt som helst. Jag poppade upp manikyren med lite bling i form av H&M's "Jo Is In The House" som är ett prismatiskt glitter (Mycket fint!).
 
På bilderna har jag två lager av Rosette och ett lager av Jo. Normalt gillar jag inte rosa, för att dom brukar vara så mesiga. Rosette har en trevlig underton som nästan ligger på gränsen till skrikrosa utan att bli för mycket, det gillar jag. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Kristiina:

Väldigt tjejrosa! Måste göra nåt liknande snart, väldigt snyggt!

Svar: Tack! Tycker det är jättefint, himla sött.
Anna

2 aliengirl- art is my life:

Rosa är inte jag så förtjust i heller, men jag gillar när det har det glittret på sig. :)

Svar: Ja rosa är normalt inte min kopp te men jag gillar detta!
Anna

3 aina [fotoblogg]:

Så snygga naglar :)

Svar: Tack!
Anna

4 Linda:

Jag gillar detta också :) ser nästan ut som glass med strössel på med glittret :)

Svar: Ja eller hur!
Anna

5 Anna Lawide:

såg dina naglar och tänkte - wow någon som har en blogg om skönhets-produkter som faktiskt inte kör på fula långa fyrkantiga lösnaglar alá häxa! Naturligt och snyggt!

Svar: Jag tycker det är så opraktiskt med lösnaglar, och jag måste hålla längden på mina naturliga naglar nere p.g.a mitt jobb (Dom går av annars)! Tack!
Anna

6 Malin ~ Inredning och annat:

Snygg färg! fint med lite glitter också! :)

Svar: Ja det gjorde det lite roligare :) tack!
Anna

7 Ann-Sofie:

Åhhh jag är så glad att jag köpte detta lack. Det är en så fin rosa. :-)

Svar: Ja jättefin!
Anna

8 michaela- med syskon i magen ♥:

åh. jättefint ju!

Svar: Tack!
Anna

9 onskan:

Åhh va fin färg det va! =) Den får man nog inhandla!

10 Y A S M I N E:

Skitsnyggt!

11 Matilda:

Sjukt snyggt lack, gillar att du la glitter på bara en nagel :)

12 C:

MEGAsnyggt! ++

13 C:

MEGAsnyggt! ++

14 Sara:

Fint! :)

15 Sofia:

HAr du nån basecoat under det där? :)

Svar: Nej inte denna gång! Brukar dock ha det :)
Anna

16 Angelica - Vardagsliv med LCHF:

Jag gillade faktiskt den färgen väldigt mycket! Måste titta efter den nästa gång jag är ute och shoppar ;-)

17 inthearena.blogg.se:

mycket snyggt!

18 kerstin:

Bling ftw!

19 Wysteriia:

Åh men så fint med Jo Is In The House:D

Svar: Riktigt tjejjigt och strössligt blev det :)
Anna

Kommentera här: