NOTD - Isadora "Bella Vita" 2013


Här kommer en riktigt härlig ljus lila goding från Isadora's vårkollektion Bella Vita, nämligen lacket med samma namn som kollektionen. Jag kan förstå att detta lack har fått ge namn till vårens look, för det är verkligen en vacker färg med väldigt diskret ljust silvrigt skimmer.
 
Det kommer upp en jämförelse på Bella Vita och O.P.I's You're such a budapest när jag har möjlighet för att fota, i flaskorna ser dom himla lika ut iallafall men vi får se!
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Emma / Nail Lacquer Love:

Jag tycker sen här ser så fin ut. Verkligen vårig och härlig.

Svar: Vårig är den verkligen!
Anna

2 Aida:

Å vilken härlig färg! Får mig att längta efter våren ännu mer :)

Svar: Samma här! Bort med grårusket, tack!
Anna

3 Ann-Sofie:

Den är sååå vacker! :-)

Svar: Jaa! :D
Anna

4 Dess/Drömteori:

Min favvo i kollektionen.

Svar: Samma här!
Anna

5 Linda:

Har båda två och tycker de är väldigt lika. Men ack så fina :)

Svar: Jag älskar ju såna här lila så att dom är lika är helt okej med mig :p
Anna

6 Sara Sternemar:

Hejsan fina du! Nu har jag gjort ett inlägg om nätkärlek där jag länkat folk jag följer & några som behöver lite extra uppmuntran! BLAND ANNAT DIG! Gör gärna samma sak för att sprida lite nätkärlek :} Kram!

http://brownsugar.blogg.se/2013/february/natkarlek.html#comment

Svar: Åh vad du är gullig fina Sara :)
Anna

Kommentera här: