NOTD - Essie "Butler Please" + O.P.I "Polka.com"

 
Här kommer dagens manikyr! Jag startade med två lager "Butler Please" från Essie's vinterkollektion, ett trevligt koboltblått lack som torkar halvmatt. Täcker med två lager, men är lite halvrinnigt och kan kräva lite extra fokus när man lackar.
 
Sen tänkte jag att jag behövde glitter (Man behöver ju alltid mer glitter, am i right?) och toppade Butler Please med O.P.I's urläckra lack "Polka.com" som kom med Euro Centrale kollektionen. Hexagoner i blått, rosa, mint och lila blandat med små glitterkorn i samma färgskala. Love it! På bilden har jag två lager glitterlack. 
 
ÄLSKAR denna manikyr, speciellt med glitterlacket! Butler Please utan topplack är inte min koppte p.g.a den matta finishen, men med ett glansigt topplack var det hur läckert som helst. 

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Åh herregud vad snyggt det blev med glittret på! Super! :)

Svar: Eller hur! Innan glittret tänkte jag "Ja det här var ju himla snygg", med glittret blev det mer "ermageeeerd jag dör!".
Anna

2 Ann-Sofie:

Åhh gud så fint, fin blå, och sen blev det supersnyggt med glittret på! :-)

Svar: Ja eller hur! Ny favoritkombo!
Anna

3 kerstin:

Hjälp så fint!

Svar: Jag säger hjälp jag också, så läckert!
Anna

4 FruVesa:

Jag suktar hårt efter detta glitter.... =)

Svar: Det kan jag förstå!
Anna

5 Sleepy Elin:

Åh, vad snyggt det blev! Beställde Polka.com igår och jag ska absolut bära det över min Butler Please. Gud så snyggt!

Svar: Tror inte du blir besviken, det är så tjusigt!
Anna

6 B R O W N S U G A R:

Vilken läcker kombo! Dösnyggt!

Svar: Tack gulle!
Anna

7 Lotta:

Kan bara instämma med alla andra, väldigt fin blå färg, och supersnyggt med glittret!

Svar: Det var en lyckad kombo :-)
Anna

8 Aidas MakeUp:

JAG ÄLSKAR KOMBINATIONEN, nom nom nom!!!

Svar: Nom nomnom indeed! ;)
Anna

9 ˟ Photospiration:

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

10 Liselott:

Älskar glittret ovanpå det blåa! Snyggt

Svar: Ja åh, ny favoritkombo!
Anna

11 Julia, Junes abstracts – Schampo är för fegisar:

Ååh. Avundsjuk på Polka.com!

Kommentera här: