EOTD - Styvmorsviol v2

 
Jag har tidigare gjort en sminkning med Idun Minerals ögonskuggekvartett Styvmorsviol, och var sugen på att använda samma färgskala igen men på ett annat sätt. Swatches och närbilder på paletten kan ni se här, och en tidigare sminkning kan ni se här.
 
På hela ögonlocket har jag använt skuggan som skiftar från brunt till blått (SÅ LÄCKER!) och vid tårkanalen har jag applicerat den ljusa beiga skuggan. Under ögat körde jag på skuggan som skiftar från brunt till rostrött, och för att bryta av det och undvika att se rödgråten ut så körde jag på vit kajal på vattenlinjen. 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Eyeko grafitti eyeliner - Navy
Nyx Slide on pencil - Pure White
Mac e/s - Omega (Ögonbryn)
Idun Minerals ögonskuggekvartett - Styvmorsviol
Isadora Dynamic lash mascara

Kommentarer:

1 kerstin:

Så himla fin den är, den duokroma! Nu vill jag ju också ha den...

Svar: Den är så himla läcker, riktigt trevlig i formulan också dessutom!
Anna

2 W I L M A ♥:

Sv; Tack fina du! :)

3 hanna:

ja eller hur, det blir liksom som en lättnad när man har jobbat lite för då känner man att man har kommit en bit och det börjar liksom bli klart !:)

4 emelie:

SV: ja så sjukt snyggt! köpt på glitter har jag för mig :)

5 KassandraPalma:

Jaa precis!! håller med dig också

fin bild förresten !!

Svar: Tack!
Anna

6 candy♥:

Snyggt:) Allt bra idag??:D

7 Maolion:

Sv: haha ja jag älskar katter! :D

8 Linda:

Jag vet det är riktigt knäppt och jag blir lika chockad varje gång jag får det. Det kanske du gör och det kanske jag också gör.

Jäklar vad snyggt

Svar: Tack!
Anna

9 sandrafagerberg - Dont worry, be happy:

skit snyggt :D är det ditt öga? :O

Svar: Det är det! Tack :)
Anna

10 B R O W N S U G A R:

Läckert!

Svar: Tack!
Anna

11 Kashaya:

Snyggt! Älskar verkligen färgen på den där eyelinern.

Svar: Jag också, jag lyckades dock använda upp det sista när jag sminkade denna sminkning så no more blue eyeliner för mig :(
Anna

12 Nina:

Snyggt!! Gillar att du har olika färger på undre och övre fransraden! Den blåa eyelinern var enormt läcker.

/Nina

Svar: Det skapar en lite annorlunda balans, det gillar jag! Tack :)
Anna

13 Josephine :

Sv; aa, den gröna är verkligen snygg :)

14 Linda:

Jättefint :) den duokroma på locket ser väldigt fin ut :)

Svar: Det är den, så himla vacker!
Anna

15 Sandra:

sv: Tack så mycket för tipsen! :D

16 roxcat:

Jättefin sminkning! Jag är allt lite sugen på den här paletten, jag har varit och pillat på den ett par gånger men försöker motstå begäret =)

Svar: Jag är sugen på fler idunpaletter, men just denna tycker jag nog är finast. Dom har så udda roliga färger.
Anna

Kommentera här: