EOTD - Pastelicious

 
Jag lovade ju en EOTD med Isadora's nya ögonskuggepalett Gelato och här kommer den! Precis som jag skrev i min recension så är skuggorna svåra att bygga upp till en högre täckning, på bilderna har jag använt Nyx jumbopenna i milk (En vit klistrig bas) över hela locket och sedan har jag packat på flera lager av skuggorna för att få upp färgintensiteten. 
 
På underfransarna har jag en blå mascara, även den från Isadora, och eyelinern är en glittrig svart dipliner från Wet N Wild. Vad tycker ni?
 
Produkter: 
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo pen i Milk
Isadora ögonskuggepalett - Gelato
Wet N Wild Mega liner - Black sparkle
Isadora Build up mascara Extra volume - Royal Blue
Isadora Eyebrow Lifter
Miyo Super Lash Mascara
Nyx Slide on Pencil - Pure White
Mac e/s Omega (Ögonbrynsskugga)

Kommentera här: