EOTD - Drama

 
 
 
Jag har velat visa er två bra och billiga produkter men att göra ett inlägg till varje produkt har inte lockat, så jag tänkte att jag visa er hur det ser ut när jag använder dom i en sminkning. Produkterna jag snackar om är E.L.F's Brightening Eye color i färgen Drama (Kvartett med sotningsskuggor) och Wet N Wild's flytande eyeliner i Black Sparkle som är kolsvart med silverglitter. Eyelinern kostar 59 kronor (Finns bl.a. hos Allice.se och Eleven) och E.L.F-paletten kostar små 1,50 pund. Fynd! Eyelinern sitter dessutom som berget!
 
Ovan ser ni en sotning som jag ofta bär om jag ska iväg på festligheter. Normalt har jag ju färgglada sminkningar så ibland är det skönt att tona ned det lite. 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Gosh Waterproof eyeshadow stick - Love that beige (Beige skimrig krämskugga)
E.L.F Brightening Eye Color - Drama 
Wet N Wild Megalast eyeliner - Black Sparkle
Isadora Eyebrow Lifter
Estee Lauder Automatic brow pencil Duo - Soft Blonde
Maybelline The colossal Cat eyes mascara
Nyx Slide on Pencil - Pure White

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Fint :) alltid kul att hitta budgetfynd :)

Svar: Ja absolut, jag älskar att fynda!
Anna

2 Anna-Cee:

Vad fint! Jag har också en eyeliner från Wet N Wild, men den som bara är svart. Den är också hur grym som helst! Finns btw på City Gross också. :)

Svar: Bra tips! Jag bor ju i danmark så jag köper bara deras produkter på jobbet :-)
Anna

3 Emilie/Vintertroll:

Åh! Jag gillade verkligen den lilla hinten med matt vit du har i ögonvrån - jag väntade mig att du skulle ha det längre in på locket med men ack så blåst jag blev :) Kanonfint!

Svar: Tänkte att det skulle se ut som att det var mer än det faktiskt var, bra att jag lyckades!
Anna

4 kerstin:

Kanonfint!

Svar: Tack!
Anna

5 Ann-Sofie:

Det var sååå snyggt! Sotade ögon funkar alltid känns det som. Väldigt fint gjort.
Tack för att du följer mig, kul!! :-)

Svar: Ja det funkar alltid, till fest eller vardag eller vad sjutton som helst :-)
Anna

6 ♫♪ sandra T:

fint!

Svar: Tack!
Anna

7 Mariélle:

Supersnyggt ju! Tack för ett bra tips :)

Svar: Tack själv :-)
Anna

8 Ctina:

sv: tack fina du! :D

Duktig du är!

Svar: Tack!
Anna

9 Sofie:

Snyggt! :D

Sv: Visst är vi! ;D

Svar: Tack!
Anna

10 delinda:

jättefint!

Svar: Tack!
Anna

11 Jeanette:

sv: Tack så mycket! :) haha jo, det är sant.

12 Jenny:

Jaså? Ja det är en himla mysig stad måste jag säga :) Vad pluggade du?

Så tjusigt!

Svar: Pluggade KSM på universitetet (Kultur och mediagestaltning!) :-)
Anna

13 Sminkan:

Jättesnyggt!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: