NOTD - OPI "Suzi & the 7 Dusseldorfs" + Isadora "Silver Bling"

 
Jag testar ett av OPI's äldre lack från Germany collection som kom för ungefär ett år sedan, ett underbart lilarosa skimmerlack som verkligen glöder. Ovanpå har jag lagt en gradient i tipparna med Isadora's Silver Bling-lack, ett prismatiskt glitterlack med silvrigt glitter. Verkligen festligt! Jag funderar på något liknande till nyårsafton men än så länge är jag inte helt hundra, men glitter fungerar ju alltid till nyår.
 
 Vad tycks?
 

Kommentarer:

1 Anki:

Snyggt värre!

2 Ann-Sofie/Colour it:

Väldigt snyggt och festligt. :-) Glitter är väldigt snyggt till fest. :-)

3 Sublimt:

Det där var en riktigt läcker kombo! Får man komma med ett önskemål? Om du fortfarande har lacket på naglarna och har tid & ork får du gärna ta ett kort på lite avstånd, jag är så nyfiken på hur det ser ut på lite håll om du förstår vad jag dillar om? :)

4 Lackert:

Snyggt, riktiga partynaglar

5 Linda:

Åh jättefint!!!!

6 Therese:

Jättesnyggt! Gillar verkligen kombon stark färg + glittrande gradient. Kommer att köra den looken stenhårt nu över jul och nyår i olika färgkombinationer.

Kommentera här: