NOTD - OPI "My favorite Ornament" (Mariah Carey Holiday 2013)

 
 
 
Glitter-extravaganza! Idag blev det lacket "My favorite Ornament" från OPI's Mariah Carey-kollektion som jag har visat så många olika lack från. MFO är kallt guldigt och fullpackat med glitterpartiklar, det täcker bra med två lager (Som på bilderna ovan). Lacket blir en aning knottrigt i ytan eftersom det är så mycket glitterpartiklar men det avhjälptes enkelt med ett lager överlack. Himla snyggt! Till denna slags glitterlack använder jag gärna ett baslack som gör att man bara kan skala av lacket när man tröttnat på det, idag använde jag Etude House Peel off base coat som jag tycker fungerar mycket bra. 
 
Vad tycker ni?
 

Kommentarer:

1 Evelinasfina skönhetsblogg:

Får aldrig nog av nagellacken i hennes kollektion :)

2 Lotta L:

Himla snyggt lack! Jag har också glitter idag, Isadoras Jet Set. Testar deras Peel off.

Kommentera här: