NOTD - OPI "Make Him Mine" (Mariah Carey Holiday 2013)

 
 
 
Idag blev det ännu ett strukturlack, Make Him Mine från OPI's julkollektion i samarbete med Mariah Carey (Är ni less på att höra det ännu?.. Jag har bara få Mariah Carey lack att testa nu). Make Him Mine är ett mörkt persikofärgat/bronzigt lack med silvriga glitterpartiklar. Det är lättburet och inte så uppseendeväckande då det är lite mer neutralt, väldigt klädsamt faktiskt och jag gillade det mer än jag hade väntat mig.
 
Vad tycks?

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Gulligt!

2 Lotta L:

Jättesnyggt!

3 Emelie:

Jag, som knappt använder nagellack p.g.a.min kassa nagelkvalitet är sugen på nästan vartenda ett i den här kollektionen. Synd bara att man (jag) inte känner mig fin i nagellack på små korta mininaglar! :(

Kommentera här: