Lördagsläsning #3 (Sminksamlingar)

 
Idag kör vi ett tema på lördagsläsningen, nämligen inlägg med sminksamlingar/lacksamlingar. Jag tycker själv att det är så sjukt kul att kika in i andras vrår och gömmor. Inläggen är denna vecka inte från veckan som gått men vi återgår till business as usual nästa vecka!
 
Fru Vesa visar sin fina sminkhörna där hon använder byrån Alex från Ikea, perfekt till smink!
 
Purity-Sanna har en Mac-samling som gör mig grön av avund, jag vill hälsa på och botanisera. Hennes inlägg är från 2011 så jag hoppas att vi snart får en uppdatering!
 
Även SaintBella's sminksamling är från 2011 men den är lika kul att se på ändå! Älskar den fina spegelbyrån.
 
Beleza-Tina kör på akrylförvaringar från Nomess Copenhagen och Muji, jag gillar!
 
Vi slänger med en video från Killer Colours-Viola också, dreggelvarning. 

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Jätteroligt inlägg! Älskar att kolla in andras samlingar, hoppas också på uppdateringar från våra svenska bloggare! :)

2 Purity :

Tack för länkkärleken fina du! Dags att uppdatera med ett nytt inlägg ser jag, samlingen har förändrats en hel del sedan 2011 - tack för påminnelsen!

3 FruVesa:

Detta gillar jag skarpt! Älskar att kolla på andras samlingar! Tack för länken! :)

4 Karin:

Vilket roligt inlägg, älskar att läsa om andras sminksamlingar och hur de löst förvaringen :)

Kommentera här: