Glittriga nyårsprodukter från L'Oreal

 
För ett par dagar sedan dök ett paket från L'Oreal upp med två mascaror och två lack från vinterns makeup-look "Million Carats" som även består av eyeliner, ögonskugga och läppstift från det ordinarie sortiment.
 
Volume million lashes är en gammal bekantskap från det ordinarie sortimentet och nu släpps två nya versioner av denna mascara. Den ena är Volume Million Lashes i den nya nyansen Golden Black som är svart med guldiga skimmerpartiklar. Den andra är en Top Coat Glitter Mascara som ska ge lite extra piff och som appliceras ovanpå den vanliga mascaran. Borsten på min Top Coat mascara var visst helt böjd men så ska den inte se ut egentligen. 
 
Lacken jag har fått hem är Color Riche nagellack i nyanserna Platinum Chic och Million Sapphire. Jag ser verkligen fram emot att lacka med den blå nyansen som jag tycker ser spännande och udda ut om man jämför med många andra lack man kan köpa i butikerna. Spännande! Jag återkommer med recensioner och NOTD's!
 
 

Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Så fint alltihop!

2 Dess/Drömteori:

Jag vill testa mascaran med glittret!

Svar: Testade den idag och tyckte att den gav himla fint resultat, lite glitter på fransarna sitter ju aldrig fel :)
Anonym

3 Maria:

Det var en böjd borste det, blev besviken på det blå lacket men ÄLSKAR det silvriga.

Kommentera här: