Adventstävling 4 - Två av mina favoritlack

 
 
Idag tänkte jag lotta ut två lack som jag gillar lite extra, dyrgripen (Som inte säljs mer) Gosh Rainbow och Isadora's numera klassiska Black Galaxy. 
 
För att vara med i veckans tävling ska du bara lämna en kommentar under inlägget, hur enkelt som helst! Vill du ha två extra lotter så kan du följa mig på Twitter (@Makeupbyhoni) eller Instagram (@Makeupbyhoni), skriv då dina användarnamn i kommentaren. Skicka din kommentar innan den 29:e December kl 09.00 och se till att ange en giltig email-adress. Bidrag utan email-adress diskvalificeras. Tävlingen är öppen för deltagare i Sverige och Danmark.
 
Vinnaren av läppstiften från Collection 2000 blev Karin som skickade sin kommentar 2013-12-15 | 12:26:25. Du har mail!

Kommentarer:

1 Ingrid:

Hoppas på lite tur då, har inget av dessa lack så det vore kul att vinna :) Följer på Instagram också - ingridivreten.

2 Maja:

Älskar tävlingar! Jag är med, följer dig på instagram också! Heter Majaapalm 😊

3 annsofie:

jag är med, älskar snygga naglar! följer dig på insta som karinannsofie

4 Charlotte:

Jag är med och tävlar :)

5 Maja:

Följer dig på både Twitter och Instagram. @mayaline82. Ha en trevlig fjärde advent med lilla sötvalpen! :)

6 Emma:

Jag är med!
Följer dig på instagram redan som emmsensfoto. :)

7 Elsa Moberg:

Med!

Följer på instagram. Heter elsamoberg.

8 Lovisa:

Hej hej, jag är med:) Jag följer nu dig på twitter och instagram. Jag heter lovisa_lind på instagram och lind_lovisa på twitter. Nu håller jag bara tummar och tår på att jag vinner!:)
God Jul!

9 Merja:

Jag är med =)

10 Mia:

Underbara lack!!
Följer dig på twitter, @Mia6505

11 Amanda:

Åh, jag är med :)

12 Sara:

Jag vill gärna vara med och tävla :)

13 Jenny:

Åh det hade varit roligt att prova dessa! Har sett många fina bilder på black galaxy.

14 Jessica:

Jag är med! Följer dig på twitter (@JessicaJonsson)

15 Josephine S:

Perfekt nyårskit! Jag är med! :D

16 Alma Bengtsson:

Åh jag är med! Följer på twitter (@almabengtsson) och instagram (@almaabengtsson)

17 Anki:

Vill också hänga på, ska genast lägga till dej på Instagram. Har samma namn där som i mailen.

18 Emma:

Provar lyckan och är med och tävlar. Jag följer dig även på Instagram, heter pemmz där! :)

19 Jennifer Thelin:

Jag är självklart med och tävlar =)
God Jul!
Jennifer

20 Dess/Drömteori:

Jag är med! Följer dig redan på instagram och twitter, som dromteori :)

21 Charlotta:

Men jösses vad snyggt det där lacket från GOSH var! Det skulle jag inte ha något emot att ha på mina naglar! Följer både på instagram och twitter - charlottamydear :)

22 Karianne:

Åh, jeg ønsker meg faktisk GOSH rainbow, den har jeg ikke. Takk for fin giveaway og god jul! <3

23 Angela:

Jag är gärna med och tävlar : )

24 Anna-Märta:

Superfina lack! Håller tummarna och följer på instagram som miss_steelfist!

25 Julia:

Hej hej! Jag är gärna med. Följer på instagram @julialndqst :)

26 Lotta:

Jag vill gärna vara med och tävla! God Jul!

27 Hanna:

Jag är med! :)
Följer redan på instagram(hannawestiin) ochhar börjat följt dig nu på twitter (hannawestiin)

28 Anneli:

Åh, Black Galaxy är så snygg. Jag har inte hittat den någonstans i min stad, den är alltid slutsåld! Jag fattar visserligen varför, den är både unik och passar ändå till i princip vilken outfit som helst. Jag vill självklart vara med i tävlingen! :)

Följer dig på både insta och twitter (youtube också för den delen ;)). Heter tvfnask på instagram och catcult på twitter.

God jul i efterskott!

29 Karin:

Jag vill vara med och tävla följer dig redan på Twitter (@KakanMolin) och Instagram (Cockiepies)

Kommentera här: