Adventstävling 3 - Läppstift från Collection 2000

 
Idag står tre läppstift från det brittiska märket Collection 2000 på spel, Lasting Colour Lipstick i nummer 10 (Berry Blast) samt två Crystal Gloss Lipstick i nummer 5 och 6. Berry Blast är en underbar bärig lila nyans som är så himla inne just nu och bägge nyanser av Crystal Gloss Lipstick är mer neutrala och bärbara, med lite skimmer för att piffa upp. 
 
För att vara med i veckans tävling ska du bara lämna en kommentar under inlägget, hur enkelt som helst! Skicka din kommentar innan den 22:e December kl 09.00 och se till att ange en giltig email-adress. Bidrag utan email-adress diskvalificeras. Tävlingen är öppen för deltagare i Sverige och Danmark.
 
Vinnaren till adventstävling 2 är dragen och vinnaren blev Tina som skickade sin kommentar 2013-12-08 | 10:58:39.

Kommentarer:

1 kattis:

Jag tävlar gärna! Kommenterar sällan, men gillar dina lack-inlägg. Och dina mejker!! Jag har inte testat nåt från det märket på länge, i mina unga år hade jag nog en del men det är ju (host) ett tag sen.

2 Mia B:

Åh vad lyxigt med smink som inte är så lättillgängligt här i Sverige! Jag är gärna med och tävlar, älskar läppstift!
Glad tredje advent!

3 Anonym:

Jag är med! :)

4 Therese:

Jag är med:)

5 Petra:

Jag är gärna med och tävlar!

6 Dess/Drömteori:

Jag är med!

7 Karin:

Jag vill vara med och tävla :)

8 Lotta L:

Jag vill gärna vara med och tävla! Älskar läppstift!

9 Sofie S:

Jag är med! :)

10 Jessica:

Jag är gärna med och tävlar! :)

11 Maja:

Jag är gärna med! :)

12 emma:

Jag är gärna med :D

13 Therese:

Åh, jag vill tävla! Har ju varit nyfiken på det här märket hur länge som helst men har inte kommit mig för att beställa något!

14 Josephine:

Dröm vinst ju! Jag är med! :D

15 annsofie:

jag är med och tävlar om dessa fina saker :) har precis lärt mig att använda FÄRG på läpparna!

16 Lisa:

Åh, jag är med! Jag älskar läppstift! :)

17 Jennifer T:

Jag vill vara med och tävla! =)
Ha en fortsatt bra advent
Jennifer

18 Emma:

Vilka fina färger! Perfekt nu under vintern. Älskar att använda färg på läpparna:)
Vill självklart vara med o tävla!

19 Marie Eriksson:

Kul med nåt nytt,klart jag vill vara med och tävla.

20 Elin:

Jag är med! :)

21 Lackert:

Snygga läppar vill jag ju ha :) Hoppas på tur ;)

22 Camilla:

Jag vill absolut vara med! :)

23 sandra:

Jag är med :D.

24 Olivia:

Jag är med! :D

25 Bella/Seizethenail:

Härliga färger! Jag är med!
[email protected]

26 Johanna T.:

Jag har hört mycket bra om märket så jag vill gärna vara med och ha en chans. =)

Ha det fint!

27 Elsa Moberg:

Med!

28 Johanna:

Håller tummarna! :D

29 Elin:

Älskar läppstift, så det vore väldigt roligt att få testa på lite nytt!
Kram

30 Elina:

Jag är med! :)

31 Emelie:

Kul med ett märke jag inte testat förut! :) Älskar bäriga färger på läpparna, dessa ser fina ut!

32 Martina/Martinas Body Shop:

Jättekul med tävlingar! Jag är med :-)

33 Kajalpennan:

De ser väldigt fina ut

34 Anna-Märta Stålnäve:

Klart jag är med! Lite härlig plut-färg är ju aldrig fel såhär i puss-under-misteln-tiden ;)

35 Ida:

jag vill vara med och tävla! :)

36 Julia:

Hej hej! Är gärna med och tävlar :)

Kommentera här: