Vad (Vem) som upptar min hjärna just nu..

 
 
Den lilla godingen på bilderna ovanför är Celina (Som har fått smeknamnet Tina), en alldeles bedårande Finsk Lapphund på snart sex veckor. Vi ska hämta hem henne i starten av nästa månad och jag kommer säkerligen dela med mig av lite valpbilder då och då, för hon är ju så söt... Om jag är lite frånvarande då och då så vet ni alltså att jag har begravit mig i valptiden med små sylvassa tänder, hundleksaker och promenader. Jag ville bara dela med mig av sötdöden!

Kommentarer:

1 Ninni:

Väldigt söt!

2 Mrs Data:

Men GUD så söt! Vill gosa ner hela ansiktet i den där pälsen. :)

Svar: Jaaa! Jag också :-D
Anna

3 Lotta:

Vilken liten goding! Roligt med valpbilder!

Svar: Det kommer säkert flera också när vi har hämtat henne, hon är ju så fin :-)
Anna

4 Sandra - nagellacksnörd:

Åhh! Vilken bedårande liten varelse! Fantastiskt söt :)

Svar: Ja, totalt mysgosig!
Anna

5 Tina (Beleza):

Men jag döööör vilken liten godbit! Och så måste jag ju tillägga att smeknamnet är BÄST! ;)

Svar: Fniss ;-) Tänkte nog att smeknamnet skulle falla dig i smaken. Hon har fått smeknanmet av pojkvännens favorit-figur i spelet Borderlands, hon heter Tiny Tina och är tydligen extremt rolig.
Anna

6 Elin/Nailmanic:

Åh så söt! Ser fram emot valpbilder! Eftersom jag inte kan skaffa mig en egen valp så kan jag ju alltid gotta mig i andras :D

Svar: Åh ja det kommer massor av valpbilder (Kanske mer på instagram men ändå ;-) ). Vi har bott i lägenhet så länge och velat ha ett hus innan vi skaffade en hund men vi har suktat i många år.
Anna

7 Sara:

Jättesöt :)

Svar: Visst är hon :-)
Anna

8 Camilla:

Men åh, vilken liten sötnos! Ser fram emot att se mer av henne i bloggen. :)

Svar: Absolut, hon kommer säkerligen dyka upp då och då!
Anna

9 Liselott:

Nääää, gud jag dör så söt! Älskar hundar!
Just den där rasen ser ju ut som en söt nallebjörn.

Svar: Små minibjörnar! Dom kommer från björn-looken när dom blir lite äldre dock :-P
Anna

10 Ann-Sofie/Colour it:

Åhh men guuud såå söt man kan vara då.
Vad roligt för er, förstår att ni längtar!!
Mycket att se fram emot. :-) ♥

Svar: Ja åh vad vi längtar, det är så spännande :-)=
Anna

11 Nageldraken:

Men haledudanedej, så fruktansvärt supersöt! Lyckliga du! Jag är så avundsjuk så det finns inte! Lova att visa massor av valpbilder! :-)

12 kerstin:

Vilken ljuvlig liten varelse! Valptiden är mysig :)

Kommentera här: