Recension: Hawaiian Tropic Silk Hydration After sun

3_520391fee087c30d26afdc21 4_52039210ddf2b3366b6af125
Eftersom jag är en extremt blek (tänk genomskinlig) norrlänning är jag väldigt noga med att skydda mig från solens strålar året runt men brukar ändå tycka att det är skönt att använda en bra kylande After Sun på kvällen om man har varit ute i trädgården eller på stranden. Min favorit just nu är definitivt Hawaiian Tropic's "Silk Hydration After Sun" som har en fantastisk doft av kokos och papaya (YUM tropisk drink!).
När man just smörjt huden kyler krämen ner och tar udden av hettande irriterad hud och efter ett tag sjunker krämen in i huden och återfuktar riktigt rejält för att huden inte ska kännas stram. Silk Hydration After Sun innehåller dessutom favoritingrediensen Aloe Vera som är min absoluta favorit till solbränd hud eftersom min hud återhämtar sig snabbare om jag smörjer med Aloe Vera. Jag tycker dock inte att den gör att man känner sig klistrig som ren aloe vera ibland kan göra. Tummen upp, jag är helsåld!
  • Pris: 109 kr.
  • Finns hos: Eleven.se
  • Mängd: 200 ml.
  • Mitt betyg: 5/5.

Kommentera här: