NOTD - Isadora "Loden Green"

 
Jag kunde inte hålla mig från att testa Loden Green från Isadora's höstkollektion som jag presenterade igår här på bloggen, ett mörkt olivgrönt lack med guldigt skimmer. På bilderna har jag två lager och tyckte att det torkade bra och täckte utomordentligt. Nu blev jag nästan bara ännu mer sugen på att testa resterande produkter ur kollektionen för detta var ju verkligen hur fint som helst.
 
Vad tycker ni? Håller ni fast i sommarfärgerna eller är ni som jag lite mer sugen på höstigare nyanser?
 

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Såååå snygg! :-)

2 Sofie:

Har märkt att jag senaste veckan typ helt har övergått till höst när det gäller sminket, haha! Har nästan helt gått på mörkt på naglar, ögon och så röda läppar som jag nästan aldrig brukar ha annars... Så mitt smink-jag är i alla fall helt redo för hösten! ;)

Svar: Jag känner mig totalpepp på mörka läppar just nu och sotig eyeliner!
Anna

3 Evelina:

Är egentligen inte glad i mörka färger men detta var faktiskt snyggt :)

Svar: Åh jag som älskar mörka färger!
Anna

4 kerstin:

Yay, vad fint! Jag är himla sugen på att hugga in på min flarra :)

Svar: Blir kul att se :-)
Anna

5 Beautybylinda:

Jag kör på sommarfärger än :) Har bara haft en av fyra veckor semester än så måste ju köra på sommarfärger till semestern är slut iaf :)

Svar: Usch prata inte om semester, jag har tre veckor kvar att ta ut någon gång innan maj men när vette sjutton :D
Anna

6 Hanna:

Jag kör på sommarfärgerna tills september i alla fall! Då börjar plugget och då blir det officiellt höst för min del :)

Svar: Jag har redan börjat i måndags :-( Kanske är därför jag känner mig lite höstig...
Anna

7 Sandra - nagellacksnörd:

Väldigt fint! Jag börjar faktiskt bli lite mer sugen på höstfärger tro det eller ej... Sugen på att testa IsaDoras Forest, eller ChGs Wagon Trail när jag ser det här lacket!

Svar: Forest är himla fin, är sugen på den jag också!
Anna

8 Josefine:

gillar färgen!

Svar: Jag också!
Anna

9 Blowfish:

Åh jag är så himla sugen på alla lack ur denna kollektion. Och så kom det tolv nya lack hem till mig förra veckan, lite indielack.. Och så vill jag ha massor från OPI. Dags att bli frisk och jobba lite så man kan köpa allt :D

Kommentera här: