New in: The Body Shop Colour Crush Lipsticks



 
Idag den 23e Augusti släpper The Body Shop en helt ny serie med hela 24 nyanser uppdelade i tre kategorier; Naturliga, Rosa och Röda. Det finns något för alla helt enkelt. 
 
Stiften som innehåller 3,5 gram produkt kostar 165 kr/stk. Jag har fått hem två stift från varje kategori och tänkte visa lite närbilder och swatches. En mer ingående recension kommer när jag har haft tid att testa läppstiften lite mer ingående. Jag är sjukt pepp på knallrosa 201 Redhot Raspberry som är lysande knallrosa men även den lite mer neutrala 315 Coral Kiss. Colour Crush stiften ersätter den existerande serien Colourglide som alltså utgår helt ur TBS sortiment. Som vanligt är TBS produkter 100% cruelty free, det gillas!
 
201 Redhot Raspberry och 230 Rush of Pink
 
125 Crazy Sexy Crimson och 101 Red Siren
 
305 Golden Flirt och 315 Coral Kiss
 
201,230, 125, 101, 305 och 315
 

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Mycket fina färger verkligen. Gillar 305, 315 och 125. :-)

Svar: Känns som att det finns något för alla :-)
Anna

2 Dess/Drömteori:

Ser så fina och glansiga ut.

3 Maria:

Riktigt snygga bilder måste jag säga, har alltid svårt att få till det när jag tar produktbilder :(

Svar: Du hojtar bara om du behöver hjälp med något i fotoväg, jag är långt ifrån proffs men tycker det är kul att fota. Purity-Sanna brukar ge mig bra tips om jag sitter fast så hon svarar säkerligen också på frågor :-)
Anna

Kommentera här: