New in: Isadora Color Chock (Höst 2013)

 
Årets höstiga kollektion från Isadora heter Color Chock och innehåller massvis av godbitar, jag jublade när jag såg tre nya nagellacksnyanser, gel liner och en ny slags läppgunk vid namn Color Chock Glossy lip stain. Hösten kan vara lite deppig ibland när man går mot mörkare tider och roliga sminkkollektioner brukar göra att jag tycker att hösten är lite roligare.
 
Jag har fått hem utvalda delar av kollektionen och tänkte visa er en liten överblick idag och så kommer det separata recensioner på alla produkter så småningom. Ni får mer än gärna hojta till om det är något ni gärna vill ha en recension eller swatches på först så kan jag lägga dom grejerna först i kön. Själv är jag dödligt sugen på att testa ögonskuggepaletten och det gröna lacket Loden Green som har guldigt skimmer. 
 
Kollektionen släpps i butik under vecka 32 och skulle därför gärna redan finnas tillgänglig. Utöver produkterna jag visar nedan så finns det även två Perfect Lipliners och en ny nyans av Perfect Matt lipstick som jag gärna hade kikat närmare på. Pris-info för produkterna nedan samt produktnamn listas under bilden.
 
 
- Eyeshadow palette 62 Highlands (179 kr)
- Wonder nails i färgerna Loden Green, Little Sparrow och Purple Reign. (69 kr/stk)
- Gel eyeliner i färgen Dark Brown (119 kr)
- Multi Vitamin Gloss i den nya nyansen Raisin (119 kr)
- Två nyanser av Color Chock glossy Lip stain (129 kr).
 

Kommentarer:

1 Alice :

Gel eyelinern!

2 Gelic' nail art:

Oh, jag är mest sugen på att se lacken! De verkas lite jordiga i färgerna. :D

3 Evelina:

Åh är så sugen på att se recensionerna!

4 Sandra - nagellacksnörd:

Jag vill jättegärna veta vad du tycker om paletten och det nya läppglanset! Är jättesugen på det mörkare bärfärgade på promobilden :)

5 Dess/Drömteori:

Nagellacken!!!

6 Sofie:

Är galet nyfiken på de nya läppgrejerna! :D

7 Ann-Sofie/Colour it:

Ögonskuggspaletten ser väldigt fint ut. :-)

8 Lotta:

Är mest nyfiken på paletten och gel eyelinern!

9 roxcat:

Jag är mest nyfiken på lacken och lip stain-produkterna =)

10 Elin:

Det lila nagellacket! :) Och paletten ;)

Kommentera här: