LOTD - Isadora Color Chock

 
Jag har hittat en ny favorit i läpphybriden Color Chock från Isadora som appliceras som ett läppglans, är pigmenterat som ett läppstift och som dessutom färgar läpparna lätt likt en lipstain. Färgen jag har på bilderna heter Foxy Fuschia och är en lilatonad rosa nyans, riktigt fin och hållbar trots glansen. Förresten så har jag nyligen blekt tänderna (Igen) med mina trotjänare Crest Whitestrips, det är fasiken först när man sitter och kikar på närbilder som dessa som man tänker över hur stor skillnad det egentligen blir med blekningen. Älskar denna slags höstiga nyanser på läpparna!
 

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Jättefint! Är verkligen sugen på att köpa detta!

Svar: Jag blev sugen på fler av nyanserna, jag har en annan (Röd) som jag kommer visa på ett senare tidspunkt också men jag tror att denna är favoriten :-)
Anna

2 Nina:

Åh va fint det var på dig, passar jättebra.

Svar: Tack fina du :-)
Anna

3 Sofie:

Galet snygg färg!
Jag köpte Vintage Wine igår och testade det för första gången idag och nu vill jag ha fler färger! :D

Svar: Jag vill ha allihop haha!
Anna

4 Maria:

Älskart, så läckert

5 Erika / Dravena's Beautyparlour:

Men du så himla snyggt mot glasögonen! Äääääälskar glasögon.

Svar: Jag också! Har just köpt dom och har haft väldigt tunna metallbågar förut så jag tycker det är fint (och lite mer markerat) med tjockare bågar :)
Anna

6 Dess/Drömteori:

Gahhh så snyggt!

Kommentera här: