EOTD - A tad smoky

 
Jag gick just igenom kameran för att hitta en specifik produktbild och ramlade över denna EOTD som mig veterligen inte har blivit upplagd på bloggen. En rosa och gråsotig skapelse med blå eyeliner nedtonad under ögat. Eyelinern på övre fransraden är om jag inte minns helt fel samma ögonskugga som jag tonat uppåt mot ögonbrynet med en glitterliner lagt ovanpå. Vilka produkter jag har använt är jag inte helt hundra på men jag vet att en blå eyeliner från Gosh och Manlypaletten har haft ett finger med i spelet. Fint!
 

Kommentarer:

1 Beautybylinda:

Mycket fint :)

Svar: Tack <3
Anna

2 Dess/Drömteori:

Så snyggt! Älskar eyelinern.

Svar: Tack gulle :)
Anna

3 roxcat:

Så snygg sminkning! Och jag gillar hur glittereyelinern piffar till det lite extra.

4 kerstin:

Kanonfint!

Svar: Taack!
Anna

Kommentera här: