Åter med internet!

3_51b8a4fe9606ee6b65e93eb9
Vi har som ni redan vet flyttat från lägenhet till eget hus här i starten av månaden och har haft sjukt fullt upp med möblering, sortering och upphängning av allt möjligt. Vi har fått internet idag så jag hoppas att jag snarast är åter i full kraft då jag inte bara har spännande produkter från Anastasia Beverly Hills och Isadora att visa er men också har grav bloggabstinens.
Huset tar sin form iallafall och vi har snart fått allt på plats på undervåningen medans övervåningen har fått vänta lite.. Mitt sminkrum är totalt kaos och det känns som att det får bli mitt helgprojekt att ta tag i alla lådor med läckra produkter som står där uppe och väntar. Kan för övrigt rapportera att jag i flytten har lyckats tappa bort alla mina tre pincetter så ni kan väl gissa hur mina ögonbryn ser ut såhär tio dagar senare, yikes..

Kommentera här: