Video: Mina 10 favoritlack till våren

 
Denna video har legat uppe på youtube ett tag men jag har helt glömt att lägga upp den här på bloggen också. Jag funderade lite över andra ideer till videos, och tänkte att jag skulle höra med er om ni hade några önskningar. Jag tänkte visa min hudvårdsrutin i en video snart, men är det något annat ni gärna vill se? Skriv gärna ett förslag i kommentarsfältet, det skulle göra mig så glad!
 
I denna video visar jag 10 av mina favoritlack till vårmånaderna, klicka på produktnamnen nedan för att komma till dom specifika NOTD's med närbilder!
 
 
Produkter i videon:
- Color Club "Cloud Nine"
- Isadora "Bella Vita"
- Isadora "Meadow"
- OPI "You're such a Buda-pest"
- Kiko "401"
- Orly "High on Hope"
- OPI "Can't find my Czech-book"
- OPI "A Woman's Prague-ative"
- Essie "Beyond Cozy"
- Essie "Butler, please"

Kommentarer:

1 Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog:

Tack för dom underbara tipsen och inspirationen :D

Svar: Tack själv fina du för att du kikar in!
Anna

Kommentera här: