Vårnyheter hos Sephora 2013

 
Sephora är ett ställe där jag kan gå runt och sniffa, swatcha och pilla i ungefär allt och idag dök det minsann upp ett stort paket från Sephoras presskontor med några av vårens nyheter från märken som Sampar, Makeup Forever och såklart Sephora själva. Jag bor rätt långt från närmaste Sephorabutik så jag har väldigt sällan möjlighet för att kika in och swatcha lös så det ska bli kul att testa något nytt!
 
Jag kastade mig över Technicolor paletten och Aqua Rouge tinten från Makeup Forever och kommer med all säkerhet att testa dessa först. Swatches, recensioner och utlåtanden på grejerna kommer när jag har testat dom lite mer. Vad vill ni se först? 
 

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Åh paletten ser ju helt lovley ut :) swatches? :)

Svar: Kommer!
Anna

2 Ninni:

Gud så spännande! Jag hoppas Sephora kommer till Göteborg snart.

Svar: Jag hoppas att dom kommer til min del av danmark snart!
Anna

3 Alicia Södergren:

vill ha!

Svar: Massor av godbitar!
Anna

4 Lela:

Hoppas färgerna i paletten blir lika starka på ögat som i paletten:)

Svar: Några av dom var lite tveksamma men många var riktigt bra!
Anna

5 Sara:

Alltså paletten: Yum!!
Ska bli spännande att se vad du hittar på med den!

Svar: Har några sminkningar i åtanke, det kommer säkerligen snart!
Anna

6 Sofi[e]...a:

Gud så snygg palett! Vad är det som är bredvid den? Är det mascara eller gele för brynen?

Svar: Ett läppglans/liptint. Det är den som ligger brevid lådan! :-)
Anna

7 JUNITJEJ:

Vilka härliga färger!

Svar: Ja det må man säga :-)
Anna

8 ellie:

härliga färger, ge mig! :)

Svar: Ja lite färg såhär till sommaren sitter inte helt fel!
Anna

9 Dess/Drömteori:

Vill ha allt!

Svar: Älskar paletten, och är himla imponerad över aqua rouget!
Anna

10 Tufwa:

Hej! Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte? Din blogg är såå otroligt fin och jag älskar dina bilder. I min blogg skriver jag om min vardag, skönhet och mode. Jag har runt 450 unika besökare och 900 visningar per dag. Kommentera min blogg med svar om du är intresserad, kram!

Svar: Tyvärr gör jag inte länkbyten!
Anna

Kommentera här: