Shopping, present och pressutskick

 
Det låg fina paket i brevlådan idag med en nyhet från Lily Lolo vid namn Prime Focus och ett riktigt tjusigt knallorange läppstift från Sleek vid namn Tangerine Scream som jag shoppat på eBay. En av mina väninnor hade varit i Tyskland där dom har Lush så hon kände att hon var tvungen att köpa något till mig eftersom jag gillar Lush så mycket, sötnosen langade över en Rock Star tvål helt oväntat. Så glad att jag har så fina vänner som tänker på mig även när dom är på semester! 

Kommentarer:

1 Matilda Danielsson:

Fint läppstiftet var. Liknar mitt från MUS i färgen "Dare"!

Svar: Det har du rätt i! Synd att jag inte har en MUS i närheten, gillar deras grejer. :-)
Anna

2 cecilia dijkstra:

å herregud dör av det sleek läppstiftet. Snälla säg att det är likt MAC's Morange så jag inte behöver köpa ännu ett oranget läppstift?

Svar: http://thetoobstop.blogspot.dk/2013/01/sleek-new-lipstick-shades-high-end.html Såg att det fanns en jämförelse i detta inlägg, dom ser onekligen väldigt lika ut!
Anna

3 bysomeonecalledolivia.blogg.se:

Älskar färgen på läppstiftet!!

Svar: Visst är det läckert!
Anna

4 Thea:

Härlig färg på läppstiftet :)

Svar: Tror det blir snyggt nu till sommaren också!
Anna

5 Dess/Drömteori:

läppstiftet!!!

Svar: JA!
Anna

6 Alicia F:

smink är inte riktigt min grej, men du vet allt hur man ska presentera de!

Svar: Tack snälla du!
Anna

7 Wysteriia:

Åh men stiftet! :) Ser ut som kärlek :)

Svar: JAAA! Jag vill ha det typ varje dag...
Anna

8 EllenF:

Vilken perfekt nyans på läppstiftet?

Svar: Jag tycker det är skitsnyggt! Orange är så läckert :-)
Anna

Kommentera här: