Orly Mash-Up Sommar 2013

 
Till sommaren 2013 släpper Orly en kollektion vid namn Mash-Up, en kollektion med starka färger och en lekfull attityd. Kollektionen innehåller sex lack i varierande finishes, lacken kostar 135 kr/st och finns hos Åhlens City och Eleven. Ni kanske kan se att flaskorna ser lite annorlunda ut, för ett tag sedan så bestämde Orly sig för att göra om sitt varumärke litegrann så flaskorna har fått sig ett nytt fräscht utseende. Hur tycker ni dom nya flaskorna står sig mot dom äldre?
 
Jag är ungefär hur sugen som helst på glittrande grönblå Sparkling Garbage och Orangea Mayhem Mentality (Har ju dille på orange, som ni vet). men dom andra lacken ser också himla tjusiga ut. Vad tycker ni?
Choreographed Chaos, Harmonious Mess, Mayhem Mentality, Sparkling Garbage, Pretty Ugly och Beautiful Disaster

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Åhhh jag tycker alla sex ser helt underbara ut.
Jag tycker kanske att den förra designen med det läckra O.et var snäppet snyggare, men samtidigt så handlar det väl om att vänja sig kanske.

Svar: Tror också att man måste vänja sig lite, jag gillar dom! Tycker dom är väldigt stilrena även om dom andra också var himla tjusiga :-) bara korkarna har lika bra grepp så är jag glad..
Anna

2 Lela:

Finns många lack där som jag skulle kunna tänka mig:) Den nya flaskan tror jag inte är till någon nackdel heller, så stor förändring var det ju inte.

Svar: Den svarta korken gillar jag, det ser lite mer snyggt och stilrent ut :-) Speciellt för att alla andra flaskor har svarta korkar (Eller iallafall nästan alla.. :p)
Anna

3 Dess/Drömteori:

Flaskorna tycker jag är mkt snyggare nu :)

Svar: Lite mer stilrena med dom svarta korkarna tycker jag, gillar jag också!
Anna

4 Tina:

Åh, blev sjukt sugen på att köpa alla sex färger :)

Svar: Jag har något liknande den ljusa lila och rosa så dom är jag inte så sugen på även om dom ser sjukt snygga ut, men alla andra skulle jag inte säga nej till :p
Anna

5 Sminkhörnan:

Wow, ser verkligen riktigt fina ut alla sex egentligen, men jag håller med om att Sparkling Garbage ser riktigt spännande ut !!!

Svar: Jag behöver den i mitt liv typ!
Anna

Kommentera här: