O.P.I - Couture De Minnie 2013

I Juni släpper OPI precis som under förra sommaren en nagellackskollektion i samarbete med Disney's "Minnie Mouse", en rolig röd och rosatonad kollektion som tar inspiration från Minnies färger, former och attityd. Årets kollektion har fått namnet "Couture De Minnie" och är lite mer edgy med läckra glitterlacket "Minnie Style" som jag bara måste ha, samt ett nytt Liquid Sand lack vid namn "Magazine Cover Mouse". I Sverige kostar lacken 150 kr/stk men man kan få dom för ungefär halva priset om man vågar sig på eBay!
 
Sockersöta och klassiska! Glitterlacket kommer säkerligen flytta hem till min lacklåda... Ser ni något ni gillar?
 
Chic from ears to tail, A Definite Moust-Have, Minnie Style, Innie Minnie Mighty Bow och Magazine Cover Mouse

Kommentarer:

1 Gelic' nail art:

Hm, jag gillar ju samarbeten som detta men rött/rosa är inte mina favofärger. Möjligen såg ju glittret kul ut men jag ska avvakta swatcher innan jag ens funderar tanken. I andra fall beställer man ju bara man ser flaskan/namnet om du förstår vad jag menar!? Nu känner jag mig mer reserverad.

Svar: Ja vissa kastar jag mig bara över, men andra fångar inte intresset lika mycket. Det som verkligen lockar är glittret, dom andra känns lite klassiska och rosa är fina men också lite förutsägbara.
Anna

2 Beautybylinda :

Jag gillar de tre första lacken på bilden :) de kommer nog jag slå till på :)

Svar: Tycker dom är fina! Och jag som inte gillar rosa normalt :-P
Anna

3 Maria:

Spontant är jag kär i liquidsand lacket!

Svar: Så läckert!
Anna

Kommentera här: