NOTD - Isadorakvartett

 
Jag kunde inte bestämma mig för vilket av dom nya sommarlacken från Isadora's Aquatic trend colors kollektion som jag ville lacka med först så jag körde på dom allihop. Det kommer även ett mörkblått lack med kollektionen men det var ett stort jäkla hål i mitt paket när det dök upp så antingen har det fallit ur under resan eller så har någon klåfingrig person gillat det och tagit det med hem..
 
Från vänster till höger heter lacken: Coral Reef, Poseidon, Atlantis och Scuba Blue. Dom två sistnämna är absolut mina favoriter och det är mycket möjligt att dom dyker upp i NOTD's själv snart också. Scuba blue är en underbar periwinkle och Atlantis är något av det tjusigaste jag har sett på länge. Vilken är eran favorit?

Kommentarer:

1 saga:

Jag har tittat på poseidon i butik och tycker det är sååå fint. Älskar sånna gröna nyanser. Så det lacket är nog min favorit i kollektionen. :)
Tråkigt att det var ett hål i ditt paket. :(

Svar: Ja visst är det tjusigt :-) Shit happens, det är tråkigt men jag överlever!
Anna

2 saga:

Oj jag menade att min favorit var Atlantis. :)

3 Michelle:

Skitsnyggt! Sen tycker jag det är fint när du inte målat ut till nagelbanden. Finns inget fulare än när folk ska visa bilder på sina naglar och dom har målat på kanten. Det ska va en eller två mm mellan! Supersnyggt!

Svar: Man vill ju presentera produkterna på bästa sätt :-) Har inget emot ett litet misstag men att måla hela nagelbanden är inte så tjusigt på bild.
Anna

4 Ann-Sofie:

Åh så läckert!! Härliga färger allihopa..:-)

Svar: Är positivt överraskad!
Anna

5 ELSA:

Jätte fina färger!

Svar: Håller med!
Anna

6 inthearena.blogg.se:

snyggt att du blandade!

Svar: Himla kul att blanda färger såhär, man kan få till såna fina kombinationer :-)
Anna

7 isola:

Super snyggt! :)

Du skulle reklamerat på direkten när du fick paketet! Posten är förjävliga med sådant! :/

Svar: Lite svårt när det inte är något man själv beställt, och då det inte kommer en lista med vad som ska vara i paketet. Dessutom levererar posten här i Danmark alla paket (Om dom inte är för stora) direkt i brevlådan.. :-/
Anna

8 Sofi[e]...a:

Hahah det där är så typiskt när man inte vet var man vill, det blir alltihopa! :D

Svar: Jajjamen, men det är roligt det också!
Anna

9 Elin:

Åh måste ju säga att det såg ju döläckert ut när du hade olika på alla fingrarna! =)

Svar: Tack!
Anna

10 Aidas MakeUp:

Jag älskar din kombination och sen älskar jag vartenda nagellack i denna kollektion, har aldrig hänt förr!

Svar: Jag är också otroligt pepp på dom allihop, men speciellt atlantis!
Anna

11 Linda Johansson:

underbara färger!!

Svar: Tack!
Anna

12 amila:

love it!

Svar: Tack!
Anna

13 Gabriella :

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

14 JUNITJEJ:

Vilka läckra färger!

Svar: Tack!
Anna

15 Kaffehörnan:

Vad sköna färger

Svar: Ja dom är himla fina :-)
Anna

16 Tilde♥:

Riktigt snygga färger!

Svar: Tack!
Anna

17 Matilda:

tufft!

Svar: Tack!
Anna

18 Thea :):

Riktigt snyggt!

Svar: Tack!
Anna

19 Dess/Drömteori:

Atlantis! :)

Svar: Eller hur!
Anna

Kommentera här: