NOTD - Isadora "Soap" + Essie "Beyond Cozy"

 
Det här med krackeleringslack gör mig kluven nuförtiden. Å ena sidan så tycker jag att det är skönt att det finns sånt här som är udda och annorlunda, och som ger en helt annan look men å andra sidan så är jag så himla less på trenden. Nu när jag fick hem några av Isadoras nya krackeleringslack så tänkte jag att jag kunde testa, och matchade ljust rosa "Soap" med Essie's vinterlack Beyond Cozy som är glittrigt metalliskt i guld och silver. Jag tänkte att om jag krockar två helt olika stilar så kanske jag får till en kombo som inte gör att jag gäspar. 
 
Jag känner mig lite som en giraff på syra, lite knäpp men ändå diskret. Ena sekunden så gillar jag den men sen kommer jag på mig själv med att fundera på vad jag ska lacka med härnäst.. Jag är kluven, fortfarande.. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Ninni:

Färgkombon är fin, men jag har aldrig riktigt gillat krackeleringslack, äger inte ett enda.

Svar: Det är svårmatchat tycker jag, men när man väl får till en bra kombo så kan det bli tjusigt!
Anna

2 Beautybylinda :

Jag tycker det kan vara lite kul och annorlunda. Men på mig själv så har jag aldrig ens provat. Känns inte som min grej bara :)

Svar: Nej det är tur att det finns något till alla tänker jag :-)
Anna

3 Ann-Sofie:

Näää ingen hit hos mig. Visst det är annorlunda, men inte annorlunda snyggt....:-(

Svar: Tror att om man får till en lyckat kombo så kan det bli himla snyggt!
Anna

4 Linnea - Makeup for Dummies:

Jag har aldrig gillat krackeleringslack, men det här var banne mig den första kombination jag tyckt om :-)

Svar: Det var ju inte fy skam!
Anna

5 Nailtastic:

Nej, jag är så över krackeleringstrenden att jag är tveksam till om jag någonsin kommer vilja bära ett igen.

Svar: Tur att det kommer så många nya finishes hela tiden så det finns alltid något nytt och roligt att testa :-)
Anna

6 delinda:

tröttnade fort på den trenden, gjorde ett nytt försök men inte min grej riktigt :)

Svar: Jag har också tröttnat, tyvärr!
Anna

Kommentera här: