NOTD - Essie "She's Pampered"


She's Pampered från Essie's vinterkollektion 2012 är ett klassiskt rött krämlack som drar en smula mot rosa (Dock inte så att det ser rosa ut). På bilderna har jag två lager lack och tyckte att det var utmärkt. Om ni funderar på varför jag ser flottig ut runt naglarna på bild nummer två så är det för att jag testade ett nytt drip-dry topplack, och det gick inte så himla bra egentligen. På dom övriga bilderna har jag inget överlack.
 
Essie är ju riktigt bra på klassiska lack med en twist, och det är detta verkligen. Men det är också väldigt tråkigt och förutsägbart. Jag är kluven för formulan är riktigt trevlig och färgen är fin, men det är lite tråkigt som sagt. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

En underbar röd verkligen. :-)

Svar: Ja jättefin , väldigt klassisk :-)
Anna

2 Aidas MakeUp:

Jag tycker som du, det är verkligen en fin färg och klassisk också men samtidigt förutsägbar och en gnutta trök. Fortfarande fin dock! Allt på samma gång haha

Svar: Ja helt precis! Allt på samma gång, man blir lite förvirrad när man gillar ena sekunden och suckar andra sekunden :p
Anna

Kommentera här: