Fyra lackönskningar

 
Det har kommit ut så många fina nagellackskollektioner på sista tiden och jag suktar ihjäl mig efter så himla många, men speciellt dom fyra ovan.
 
Chanel Taboo har inte kommit ut ännu, men är en underbar men svårbeskriven lila/röd/rosa godbit som jag kommer köpa när den kommer ut här i Danmark om ungefär en månad. LÄNGTAR!
 
Deborah Lippmann's Private Dancer är lila och alldeles alldeles underbar och ser nästan helt lysande ut i vissa ljus. Ni vet ju kanske att lila är min favoritfärg, och just detta lack har jag svårt att motstå.
 
O.P.I spinner vidare på Bond-temat och släpper en kollektion med Liquid Sand lack som är inspirerade av Bondbrudar. Blå glittrande Tiffany Case är to die for.
 
Nu har ju solen kommit fram, så mina holografiska lack blir mer frekvent använda än under vintermånaderna. China Glaze's nya kollektion innehåller 12 holografiska lack, och allra mest suktar jag efter "OMG a UFO" som är guldgrön. Lovely.
 
Vilka lack suktar ni efter? Locka mig i fördärvet!

Kommentarer:

1 Anna:

OPI är mitt favorit märke på nagellack ;)

Svar: Tycker dom gör himla bra lack jag också :-)
Anna

2 Ninni:

Många finingar...

Svar: Ja eller hur, man har alltid så många önskningar..
Anna

3 Malin Jonsson:

Åh vad fina! Det lila är ju bara för fint, för samma här, jag älskar lila!

Svar: Lila är så snyggt året om!
Anna

4 Junitjej:

Vilka läckra färger!

Svar: Visst blir man sugen?
Anna

5 Lela:

Chanels ser himla fin ut, ska man kanske slå till på ett fjärde Chanellack?

Svar: Jag tror att jag belönar mig själv med Taboo när jag lämnat in min slutuppsats!
Anna

6 Jossan - Heart Skipped A Beat:

Lacket från Chanel ser fantastiskt ut! Synd att det är ett så dyrt märke.

Svar: Jag brukar unna mig någon enstaka dyrare grej när jag har gjort något bra, lämnat in uppsats eller fått bra betyg. När man är så gammal att man bor själv så får man ju belöna sig själv tänker jag ;)
Anna

7 Elin:

åh det lila vill jag ha!! <

Svar: Visst är det tjusigt?
Anna

8 Bam:

Jag har längtat efter Chanels Taboo sjukt länge nu, snart kommer det ut wohooooooooo!

Svar: Yaay!
Anna

Kommentera här: