EOTD - Triple the fun

 
Jag lekte med eyeliner häromdagen och hittade just dessa bilder på kameran, så jag tänkte att jag skulle visa er!
 
Trippel-eyelinern består av en rosa skugga + Mixing Liquid från Miyo, en gele-liner från Mac samt Makeupstore's Cake Eyeliner. Att använda den rosa skuggan med mixing liquid var en dålig ide, den färgade huden så jag hade ett rosa streck som jag behövde skrubba bort. Nu vet jag bättre till nästa gång, ska hålla mig borta från den kombon (Yikes).
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Mac e/s Omega
Mac e/s Shroom
Miyo metallic eyeshadow - Poison Alice
Makeupstore Mixing Liquid
Makeupstore Cake Eyeliner - Black
Mac Fluidline - Blue Peep
Nyx Slide on pencil - Pure White

Kommentarer:

1 Ninni:

Du är så piffig! :-)

Svar: Gulle dig <3
Anna

2 Aidas MakeUp:

Nej vad trök ang. ML! Använder den bara till mina glitters.

Svar: Jag brukar använda det till cake eyeliners eller när jag ska göra en puderskugga till eyeliner.. Med denna rosa funkade det absolut inte dock.. Tror mer det är skuggans fel än ML's.
Anna

3 Nageldraken:

Mycket snyggt! Jag är impad, jag kan inte ens få till eyeliner med en färg på ett bra sätt. ;-)

Svar: Öva öva öva så får du också till det! Jag kikade på några av mina gamla EOTD's för ett tag sedan och herregud alltså... Jag har kommit långt!
Anna

4 roxcat:

Jag älskar färgkombinationen! Men vad jobbigt att det färgade av sig.

Svar: Herregud vad jag såg ut, hade rosa streck med vinge och allt...
Anna

5 Liselott:

Jag känner igen mig. Använde rosa mascara en gång..... jaaaa det blev lite ros runt ögonen vid borttagning. :)

Men det blev ju supersnygg eyeliner!

Svar: Så tråkigt när det händer! Men rosa och blå pigment verkar vara envisa jävlar och om det är något som färgar av sig så är det verkligen dom.. Synd! :-(
Tack!
Anna

6 Mia:

Härligt! :)

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: