EOTD - Burnt smoke

 
Ni vet ju att jag normalt använder galna knallfärger så idag tänkte jag utmana mig själv och göra något mer nedtonad och rökigt. I ögonvecket har jag Mac's Omega, på det rörliga locket har jag Isadora Vintage Rose Eyephoria blandat med en röd skugga från Youngblood's Moulin Rouge palette. Under ögat har jag en duokrom skugga från Idun Minerals kvartett Styvmorsviol ovanpå svart. Snyggt, rökigt och lite mer intressant än ett vanligt smoky eye (Som är snyggt det också). 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Isadora Eyephoria - Vintage Rose
Maybelline Master Smoky - Black (Eyeliner)
Mac e/s Omega (Bryn + Ögonveck)
Youngblood - Moulin Rouge palette
Idun Minerals - Styvmorsviol kvartett(Blå/Lavender skugga)
Mac e/s Shroom (Highlighter)
Isadora - Dynamic Lash Mascara

Kommentarer:

1 kathrine:

Kanonsnyggt!! Ska definitivt testa en liknande variant, men jag är inte alls lika duktig som du!

Svar: Övning ger färdighet fina du :-) Det fixar du!
Anna

2 Anonym:

verkligen snyggt!

Svar: Tack!
Anna

3 Beautybylinda :

Jättesnyggt :)

Svar: Tack gulle!
Anna

4 Emma P:

Det blev jättefint. Är ju kul när man går utanför sin comfort zone:)

Svar: Ja verkligen! Jag är ju van till färg overload så något lite mer nedtonat är inte alltid helt uppenbart för mig.
Anna

5 kerstin:

Superfint!

Svar: Tack fina du!
Anna

Kommentera här: