NOTD - Kiko "245"


Francesca, som är en av mina allra finaste vänner, kommer från Italien och köper då och då med sig något spännande Italienskt i skönhetsväg till mig (Gulle). För några månader sedan hade hon med sig detta fina lack från en visit till sin hemstad. Kiko är ett italienskt märke som inte är så himla dyrt, men som har en massa spännande grejer (Smink, holo-lack etc). Eftersom det kändes lite höstigt så har det  legat i lådan och väntat på ett bra tillfälle att bli lackat med så nu tänkte jag att det var tid! 245 har en mörk mörk rödlila bas som är fullspäckat av massor med skimmerpartiklar i rosa, orange och rött. Hur fint som helst!

Kommentarer:

1 sellwins skönhetsblogg:

Läckert! Köpte lite smink från kiko i london och magnetlack, det var dock väldigt dåligt. Men sminket gillade jag, bra budgetsmink :)

Svar: Deras magnetlack har jag inte testat men deras vanliga nagellack är underbara tycker jag, iallafall detta! Sminket har jag också hört ska vara bra :)
Anna

2 Chaosophia:

Satan vad snyggt det där var!

Kiko borde komma till Sverige snart tycker jag.

Svar: Det tycker jag också, iallafall hos någon webbshopp!
Anna

3 Nailtastic:

Snyggt som tusan!

Svar: Verkligen höstigt må man säga!
Anna

4 Wysteriia:

Åh så snyggt :D

Svar: Tack!
Anna

5 kerstin:

Underbart vackert lack!

Svar: Eller hur!
Anna

Kommentera här: