NOTD - Isadora "Night Flight" + Konad

 
Night Flight från Isadora kom med höstkollektionen Paradox, och även med nagellackskollektionen Jewels of the Orient som kom ut för någon vecka sedan. Jag är nästan uppväxt på vattnet, och har varit omgiven av båtresor, öar och vatten hela mitt liv. Detta lack har en otroligt l en mörk nästansvart blå ton som jag bäst kan beskriva som vatten under nattetid. En otroligt len blå färg som är mycket trevlig och mjuk på naglarna. Det bubblade sig lite på mitt mittenfinger men utöver det har jag inga anmärkningar!
 
Jag passade på att lägga ett mönster med mitt konad-kit också, och tyckte det blev mycket fint. Resultatet har ni nedan. 
 

Kommentarer:

1 Omygloss:

Åh vill ha konad!

Svar: Billigt på ebay!
Anna

2 kerstin:

Urfint, både med och utan konad!

Svar: Tack <3
Anna

3 peptider:

den där mörkblå färgen är min absoluta favoritfärg! kanske MÅSTE köpa det här nagellacket...

Svar: Åhhh ja det är så fint, jag har målat tånaglarna i samma färg också!
Anna

4 Linda:

Åh jag vet precis vad du menar med vattnet! Påminner om det väldigt mycket faktiskt :) såå fint :)

Svar: Lite sådär sammetsblått och lent, definitivt vatten om natten! :p
Anna

5 Sminkan:

Snygg design. Jag gillade verkligen stämpeln.

Svar: Tack :)
Anna

Kommentera här: