New in: Isadora krämskuggor + Nagellack

Det dök upp ett pressutskick med några nya produkter som visades på Isadora's event som hölls för ett tag sedan. Eftersom jag bor i Danmark kan jag väldigt sällan gå på dessa events så jag är glad för att lite material skickas så jag kan visa er några av godingarna som släpps. Låt oss kika lite på vad som fanns i paketet!
 

Nya nagellack från Jewels of the Orient kollektionen, min totala obsession Silk Road var inte med men den får jag ju bara be mamma köpa åt mig så jag kan stilla mitt begär! Lacken ovan heter: Night Flight (Kom också med Paradox), Dynasty, Black Amethyst och Orient Express. Black Amethyst påminner mig på något underligt sätt om Paradoxal från Chanel, men ändå inte!
 
Nästa nyhet är Cream Mousse Eyeshadow's som har en lätt och fluffig formula. Jag fick hem fyra stycken vid namn Gun Metal, Khaki, Galaxy och Fudge. Galaxy har sjukt fint flerfärgat glitter men är extremt skir på huden. Lite av en bummer. Fudge däremot är helt galet fin och påminner mig om Nyx's Jumbopenna Yoghurt och Mac's ögonskugga All that glitters.
 
Så nu är frågan, vad vill ni kika närmare på först?

Kommentarer:

1 Matilda:

Nagellacken!

Svar: Det kommer!
Anna

2 Michan- Beauty by M:

Orient express är helt gaaalet fin :)
Finns swatches på 9 av 12 lack ur kollektionen några inlägg ner i min blogg :)

Svar: Har kikat in, vad fina dom är!
Anna

3 Agneta:

Lacken har redan köpts in men ögonskuggorna ser jag gärna.

Svar: Will do!
Anna

4 kerstin:

Himla kul att att vi fått olika färger!

Svar: Ja :-)
Anna

5 Ellet:

Galaxy! Galaxy! Galaxy!

Svar: Kommer!
Anna

6 Ellet:

Tex, vad händer om man lägger Galaxy över en annan skugga? En mörk?

Svar: Den har så svagt pigment att det nästan ser ut som att du har lagt glitter ovanpå skuggan. Bilder imorgon!
Anna

7 roxcat:

Jag är nyfiken på samma sak som Ellet, hur Galaxy beter sig över en annan mörk bas. Och Lacken i den här kollektione är verkligen to die for!

Svar: Det kommer upp imorgon! :-) Den gör sig bättre på en annan mörk bas än under en skugga iallafall tycker jag!
Anna

Kommentera här: