Tjusiga beautyprodukter med Disney-tema

När jag ser såna här produkter glömmer jag allt om att jag faktiskt ska vara en 25årig respektabel ung dam, och går helt sonika i barndom igen. E.L.F har skapat tre paletter med Disney-villains, och jag har suktat och suktat men nu återstår det väl att se om dom egentligen kommer till den brittiska sidan också.
 
Lipsmacker samarbetar med Disney och släpper massor av produkter med Disney-tema, jag älskade Lipsmackers när jag var liten och skulle mer än gärna smyga upp en ur väskan nu också.
 
Sephora's "Cinderella" kollektion är lite mer klassisk och vuxen om man jämför med dom andra produkterna jag visar, men även den är hur fin som helst. Nu håller vi bara tummarna för att produkterna kommer till Europa också!

Kommentarer:

1 Tina (Beleza):

De "vuxnare" produkterna ser riktigt fina ut. Danmark brukar ju ha mer tur när det gäller vissa märken/produkter. Håller tummarna att du kan få tag på det du vill ha. :)

Svar: Vi får hoppas att dom kommer, och att en Sephora öppnas lite närmare mig :)
Anna

2 kerstin:

Cinderellagrejerna ser ju himla fina ut!

Svar: Verkligen, paletten tycker jag är lite extra tjusig. Påminner mig om något from Urban Decay!
Anna

3 Sara:

Oooh, Maleficent: ja tack :)

Svar: E.L.F säger att dom inte kommer till Europa, suck!
Anna

Kommentera här: